Boktråden.
Moderator: Moderator 1
Re: Boktråden.
Har börjat med den här norska boken som Underbara Clara har rekommenderat:

Hitta 2 pocket. På secondhand nyligen: Stephen King - Lida, och: Han Kang - Levande och döda.
-and stop say Ok all the time! Ok!?
-Ok. :)
Nothing means anything, unless you're here
-Ok. :)
Nothing means anything, unless you're here
På mitt second hand som nu är nedlagt, hade de mest deckare.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag läser fortfarande The Snowball, Warren Buffett's självbiografi och den är lite som att läsa en skvallerblaska. Han sparar inte på krutet!
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Fortsatte att läsa på wuthering heights igår kväll, ska försöka läsa minst 20 sidor till idag/ikväll.
Har satt ett mål om att läsa minst 1-2 böcker i månaden i år, iallafall försöka.
Har satt ett mål om att läsa minst 1-2 böcker i månaden i år, iallafall försöka.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Förstår inte hur PC Jersild kan minnas sin barndom så bra.
Har börjat lyssna på den här ljudboken. Den handlar om radioaktivitet och vilka skador den gav i början innan man visste.

Läser du fort Geta?
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Vet inte om jag läser fort men läser varje dag. Tycker om ljudböcker men det har biblioteket inte så många av.
Finns ju Storytel. Har inte testat själv, men hade Audible. Audible har nog bara böcker på engelska.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Började läsa denna för en stund sen; Tar en liten paus nu med viska och YT.
The Book on the Taboo Against Knowing who you are

The Book on the Taboo Against Knowing who you are

/Dave