Jag har ansvar för hela världen
Moderator: Moderator 1
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Re: Jag har ansvar för hela världen
zoidar, som frireligiösa säger, "kasta det på Jesus"
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Min konfirmandlärare- prästen stressade mig. Han skrev i min röda
konfirmandbibel att jag skulle bli en görare och inte bara en hörare.
konfirmandbibel att jag skulle bli en görare och inte bara en hörare.
Ojdå Geta!
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Amen till det!
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
-
- Guldmedlem
Du kanske är fullt ansvarig för dig själv, vilket på sätt och vis är hela världen..
Förstår inte. På det astrala planet? Vad är det? Låter som en perfekt anledning att inte göra något.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Det astrala planet är planet ovanför oss.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Det är som science fiction! Det finns en verklighet vi inte ser.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
-
- Guldmedlem
Visserligen tror jag på Gud men detta faktum gör inte att jag går igång på vilka orimligheter som helst. Astralkroppar, chakra, kristaller, talismaner och fan och hans moster är bara flum och leder in oss på vägar vi inte borde vara med tanke på vår diagnoser. Och de är inte av godo.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Chakrorna är inte alls flum . Bara för att de inte syns betyder inte att de inte existerar. Om man bara tror på saker som går att se med blotta ögat...ja då blir välden mycket mindre än den är! Men kanske lättare att hantera.