Dagens fail

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Cosmos
Rheniummedlem

Re: Dagens fail

Post by Cosmos »

Har jag börjat fisa när jag går blir det så hela vägen. Ibland blir det riktigt illaluktande brakare. Men jag brukar parera så det åtminstone inte hörs genom trafikbullret.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

På en krog när jag var i lumpen i Karlstad tror Munken, spelade en ett keybord som hette Farfisa vilket jag hade väldigt roligt åt
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Krokus wrote: 21 Jan 2024, 10:23 Ungefär ¾ av russinen ramlade ut på golvet. Rätt så nyöppnad förpackning. Kul! :roll:
Jag hade tagit upp de som inte nuddar golvet.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Kloppe
Germaniummedlem

Post by Kloppe »

I morse på väg till jobbet satt jag på tunnelbanan när jag plötsligt kände att det knep till några gånger i magen. Det värsta hade hänt: jag hade diarré på gång. Lyckligtvis var det bara några stationer kvar, och tur i oturen var att det finns en offentlig toalett (mycket äcklig inrättning) vid tunnelbane-uppgången. Det hela slutade väl, men det var ytterst nära en förfärlig olycka. :o
Käkade ett paket kakor på söndagkvällen, och det tålde nog inte min Metformin-mage.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Kloppe wrote: 22 Jan 2024, 15:21 I morse på väg till jobbet satt jag på tunnelbanan när jag plötsligt kände att det knep till några gånger i magen. Det värsta hade hänt: jag hade diarré på gång. Lyckligtvis var det bara några stationer kvar, och tur i oturen var att det finns en offentlig toalett (mycket äcklig inrättning) vid tunnelbane-uppgången. Det hela slutade väl, men det var ytterst nära en förfärlig olycka. :o
Käkade ett paket kakor på söndagkvällen, och det tålde nog inte min Metformin-mage.
Läcker profilbild du skaffat!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Kloppe
Germaniummedlem

Post by Kloppe »

Tackar! Det föreställer vårt solsystem. :)
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Det gäller att veta var toaletterna finns, när man tar Metformin.
Richard
Administratör

Post by Richard »

Kloppe wrote: 22 Jan 2024, 15:27 Tackar! Det föreställer vårt solsystem. :)
Fint!

Jag är väldigt astronomiintresserad. Håller på att få rätt på ett teleskop, samt så att jag kan fotografera genom det.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Kloppe
Germaniummedlem

Post by Kloppe »

Richard wrote: 22 Jan 2024, 16:01
Kloppe wrote: 22 Jan 2024, 15:27 Tackar! Det föreställer vårt solsystem. :)
Fint!

Jag är väldigt astronomiintresserad. Håller på att få rätt på ett teleskop, samt så att jag kan fotografera genom det.
Tack! Hoppas du kan lägga upp några bilder här på Viska framöver.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Lyckas inte få till nån visning av lägenheten. Hon svarade visserligen men av vad jag kunde begripa (hon hade kraftig brytning) så befinner hon sig i Malmö och hon skulle skicka mitt nummer till någons svärfar som skulle visa lägenheten.
Känner mig inte tillfredsställd med det svaret. Jag ringer till bostadsföretagen i morgon.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Kloppe wrote: 22 Jan 2024, 15:21 I morse på väg till jobbet satt jag på tunnelbanan när jag plötsligt kände att det knep till några gånger i magen. Det värsta hade hänt: jag hade diarré på gång. Lyckligtvis var det bara några stationer kvar, och tur i oturen var att det finns en offentlig toalett (mycket äcklig inrättning) vid tunnelbane-uppgången. Det hela slutade väl, men det var ytterst nära en förfärlig olycka. :o
Käka 2 st Dimor det hjälper magen mot diare
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

memphis wrote: 22 Jan 2024, 17:13 Lyckas inte få till nån visning av lägenheten. Hon svarade visserligen men av vad jag kunde begripa (hon hade kraftig brytning) så befinner hon sig i Malmö och hon skulle skicka mitt nummer till någons svärfar som skulle visa lägenheten.
Känner mig inte tillfredsställd med det svaret. Jag ringer till bostadsföretagen i morgon.
Nämen, vad omständligt. 🤔
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Post Reply