Paket!
Moderator: Moderator 1
Re: Paket!
Jag har också börjat skriva i en anteckningsbok. Känner att jag måste skriva ner alla magiska ting som händer. Har svårt att sätta ord på allt som jag upplever men jag skapar som en moodboard med bilder/symboler/ord och pilar dem emellan. Till slut ska jag nog få ordning på det!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag skriver nästan exakt två böcker per år! :)
In a world where you can be anything, be kind.
Apotek Hjärtat har medlemsdagar nu, t.o.m. idag. Passade på att köpa ögondroppar och kosttillskott. Fick 20% rabatt. 

Jag fick akvarellpenslar minus 20 procent på Panduro :)
In a world where you can be anything, be kind.
Väntar på paket, borde komma i nästa vecka om allt vill sig väl. Ingen panik iof, inte sommar än.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Wow! Lägger du upp dem någonstans?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Brevbäraren kom o knackade på igår, min magnet kom, den var för stor för postlådan. Idag ska jag prova att magnetfiska igen!
De första magneterna jag beställde var för klena o drogs med av strömmen.
De första magneterna jag beställde var för klena o drogs med av strömmen.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Väntar på paket från USA, försändelsen har inte ändrat status sen i Lördags dock.
/Dave