Det förstår jag förstås.
Påven kysser fötter på fångar
Moderator: Moderator 1
Re: Påven kysser fötter på fångar
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Det är det som det handlar om.
Man får väl vara hedrad. Jag vet tjejer som aldrig blivit utsatta för något sådant här och som önskar att de blivit det.
Jo, så kan man ju se på det.
Underliga människor finns det gott om.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Värsta såna grejen jag varit med om var när jag var på campingsemester med min familj i Danmark. Det fanns en skum typ på campingen som min pappa kallade italienaren. Pappa sa att han nog var en knarkare.
En kväll när jag varit vid toaletterna och borstat tänderna dök italienaren upp från ingenstans. Han tryckte upp mig mot en vägg och slickade mig i ansiktet. Jag var bara 13 år så blev förskräckt och gjorde mig lös och sprang hem till campingstugan. Jag hade min bästa kompis med mig, och hon fick veta vad som hänt. Till mina föräldrar sa jag inget.
En kväll när jag varit vid toaletterna och borstat tänderna dök italienaren upp från ingenstans. Han tryckte upp mig mot en vägg och slickade mig i ansiktet. Jag var bara 13 år så blev förskräckt och gjorde mig lös och sprang hem till campingstugan. Jag hade min bästa kompis med mig, och hon fick veta vad som hänt. Till mina föräldrar sa jag inget.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Oj, det var ju verkligen sjukt, Memphis!memphis wrote: ↑30 Mar 2024, 22:39 Värsta såna grejen jag varit med om var när jag var på campingsemester med min familj i Danmark. Det fanns en skum typ på campingen som min pappa kallade italienaren. Pappa sa att han nog var en knarkare.