Ny månad
Moderator: Moderator 1
Re: Ny månad
Ja :D
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Sedan är det ättestupan då man känner att man levt färdigt, det varierar från individ till individ och när du frågar
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Ny månad igen då. Klockan omställd till sommartid och vintern är förbi och våren är här. Det är bra tider nu när det är vår och man har sommaren framför sig och slipper den kalla vintern. Nu när vintern är över slipper man skrapa rutor på bilen också om man har bil. Jag hoppas på en skön sommar med temperaturer på 20-25 grader. 21-23 grader är perfekt och går bra till 25 men sedan tycker jag att det blir alldeles för varmt. Minns sommaren 2018 det var typ 35 grader stora delar av sommaren. Olidligt varmt. Det var då det strök med många på äldreboende när det var så hett.
En kompis från psykiatrin strök med i hettan sommaren 2018.
Det kan gott vara några dagar då det är stekhett. Ligga på stranden. Och hoppas verkligen den inte regnar bort.
Tråkigt att höra Geta
Jag hoppas på en tidig vår. Såg sju svanar komma flygandes idag. Men april kan vara lurigt. Det heter ju "aprilväder". Vilket betyder att det plötsligt kan börja snöa.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Aprilväder beskrivs i Hemsöborna.
Vad korta dagarna blivit. Hinner ingenting! Bestulen på en timme.
Last edited by Zoidar on 02 Apr 2024, 22:22, edited 1 time in total.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Fast egentligen är det tvärtom. Dagarna blir längre och längre nu om man följer dagsljuset. Bara två månader kvar till kulmen- midsommar.
Jag kommer upp en timme senare och lägger mig samma tid.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34