Tatueringar
Moderator: Moderator 1
Re: Tatueringar
Oj... Hoppas att han kan ta bort kladdet med laser.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Han har haft det väldigt länge nu i.a.f.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Tycker att folk som tatuerar sig i ansiktet inte kan ha alla hemma. Jag gillar inte heller tatueringar på halsen. Händerna tycker jag också man ska undvika. Men det är gammaldags regler. Nuförtiden tatuerar sig folk alldeles för lättvindigt. Många kommer att ångra sig en dag.
Själv har jag en tatuering på vänster skuldra, men önskar att jag inte gjort den. Motivet är inte lyckat. Så jag ska tatuera över med nånting annat. Blir nog en fjäril eller blommor.
Själv har jag en tatuering på vänster skuldra, men önskar att jag inte gjort den. Motivet är inte lyckat. Så jag ska tatuera över med nånting annat. Blir nog en fjäril eller blommor.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Det bor en i trappen här som hela huvudet är täckt med tatueringar. Han kommer från USA och klär sig som man sett från gängen där.
Jag ska nog inte göra några fler tarueringar.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
tack för att ni påminde mig om att kolla vad min tatuering skulle kosta.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Blir nog ingen tatuering för mig. Är för tveksam. Skulle nog inte våga.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Gör det inte. Du kommer att ångra det. Kroppen är vackrare utan tatueringar. Jag ångrar min tatuering.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Har du funderat på ta bort den?memphis wrote: ↑11 Apr 2024, 19:22
Gör det inte. Du kommer att ångra det. Kroppen är vackrare utan tatueringar. Jag ångrar min tatuering.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ja. Den är inte så stor, bara några streck. Så jag har funderat på borttagning.