Fokusera på Nya Testamentet.memphis wrote: ↑02 Apr 2024, 22:11 ...och boken!! Jag glömde boken som jag hoppas ska hjälpa mig framåt i min utveckling.
Jag köpte även saker till mina planerade bibelstudier. Post-it lappar som man kan sätta som bokmärken. Tre nya pennor som går att sudda. Och ett suddgummi. Vet inte om jag tar mig igenom hela den Heliga Skrift, men bitvis ska jag i allafall läsa.
Paket!
Moderator: Moderator 1
Re: Paket!
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jag får paket idag. Ljus jeansjacka med mönster.
In a world where you can be anything, be kind.
Väntar på paket. Måste dock åka hemifrån en stund snart. Hoppas det inte kommer just då
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Fick ett litet paket idag, men gummiskydd till 3D-skrivaren. Beställde de i samband med reservdelarna som kom i torsdags.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Måste signa tyvärr. Fick inte välja ombud. Så illa när de inte kan vara mer specifika än under dagen
/Dave
Näe mycket störande, sist jag väntade på en sån leverans fick jag vänta hela dan. Blir nog så nu med. En del speditörer anger ju iaf ett spann på några få timmar.
/Dave
Jag hämtade ut min stekpanna hos ombudet. Pannan var alldeles bucklig. Jag har startat ett reklamationsärende.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Fick min hatt förut, jag hade tur och fick den oskadd
/Dave
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
en gjutjärnsstekpanna blir aldrig bucklig, skulle aldrig köpa en teflonpanna vart tar teflonet vägen? Jo rätt ned i magen på dig. Järn behöver kroppen
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Jag har redan en gjutjärnspanna. Och en gjutjärnsgryta. Men nu ville jag ha en LITEN stekpanna, endast 16cm i diameter så att jag kan steka ETT ägg eller EN hamburgare. Jag är så gammal nu att jag inte behöver tänka så mycket på att få i mig gifter. Jag har bunkar och durkslag av plast, så jag får nog i mig mikroplaster också.Nissegossen wrote: ↑03 Apr 2024, 18:48en gjutjärnsstekpanna blir aldrig bucklig, skulle aldrig köpa en teflonpanna vart tar teflonet vägen? Jo rätt ned i magen på dig. Järn behöver kroppen
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen