Farfar samlade på gamla Biblar. Man kan inte läsa bokstäverna!
Vad planerar du att köpa?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad planerar du att köpa?
In a world where you can be anything, be kind.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Den gamla pikturen kan jag läsa rätt obehindrat liksom min far, det gäller att se skillnad på s och f bla
Har man tidigare läst Bibeln är det lättare att läsa då man läst det förut
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Borde gå till affären för jag behöver hundpåsar.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Funderar på ost bågar.
Ska köpa en huvtröja på City Gross. Bra att ha nästa vinter.
Fått mat hem från Ica idag
In a world where you can be anything, be kind.
Ska titta efter märgben nästa gång i affären. Det är stimulerande för hunden. Primalt godis.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
En frisörklippning. Nu när vädret tillåter att man lägger undan mössan så måste jag få ordning på mitt hår. Har hittat en bra bild på pinterest som jag ska visa frisören. Det är lättare än att försöka förklara vad man vill ha. Min frisör tar 560kr för en klippning. Men då håller hon på i en hel timme.
Är sugen på en roströd t-shirt som jag sett. Men jag har så vansinnigt många t-shirts redan.
Måste i väg och handla på EM. Behöver middagsmat och lite annat smått och gott.