Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Funderar på varför folk har så usel musiksmak. Rap. Varför?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag gillar inte heller rap. Tycker inte om texterna oftast.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Det är väldigt sällan som jag hör texterna i rap.
Rappare är empatilösa om de tycker som de rappar
In a world where you can be anything, be kind.
Är det inte P3 i radion som gillar rap.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Då jag var tonåring tyckte jag om rap. Nu avskyr jag det. Tycker det ofta låter fånigt.
Jag lyssnar mest på svensk reggae och hiphop. Tycker det är najs!
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
känner mig oerhört korkad igen. känns som jag svamlade en massa i sista frågan på inlämningen eftersom jag inte hittade ett rakt svar i boken. hoppas på att inlämningen blir godkänd ändå... men fan vad korkad och puckad jag känner mig nu, men första delen blev bra tillslut.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Snart är det Champions League. Synd att matcherna inte är olika tider.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Vad är det du pluggar nu?mrsearlgray wrote: ↑10 Apr 2024, 18:45 känner mig oerhört korkad igen. känns som jag svamlade en massa i sista frågan på inlämningen eftersom jag inte hittade ett rakt svar i boken. hoppas på att inlämningen blir godkänd ändå... men fan vad korkad och puckad jag känner mig nu, men första delen blev bra tillslut.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
historia 3 :)Hercules723 wrote: ↑10 Apr 2024, 20:51Vad är det du pluggar nu?mrsearlgray wrote: ↑10 Apr 2024, 18:45 känner mig oerhört korkad igen. känns som jag svamlade en massa i sista frågan på inlämningen eftersom jag inte hittade ett rakt svar i boken. hoppas på att inlämningen blir godkänd ändå... men fan vad korkad och puckad jag känner mig nu, men första delen blev bra tillslut.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
- Hercules723
- Hafniummedlem
Lycka till! :)mrsearlgray wrote: ↑10 Apr 2024, 22:02historia 3 :)Hercules723 wrote: ↑10 Apr 2024, 20:51Vad är det du pluggar nu?mrsearlgray wrote: ↑10 Apr 2024, 18:45 känner mig oerhört korkad igen. känns som jag svamlade en massa i sista frågan på inlämningen eftersom jag inte hittade ett rakt svar i boken. hoppas på att inlämningen blir godkänd ändå... men fan vad korkad och puckad jag känner mig nu, men första delen blev bra tillslut.