Paket!

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Cosmos
Rheniummedlem

Re: Paket!

Post by Cosmos »

Fick mitt snus idag per post. 229 kr för en stock på Nettotobak, tycker det är billigt. Snuset är LD salmiak portion original.
Egentligen är allt bara på låtsas.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Cosmos wrote: 21 Sep 2021, 13:10 Fick mitt snus idag per post. 229 kr för en stock på Nettotobak, tycker det är billigt. Snuset är LD salmiak portion original.
Fri frakt! Jag har funderat på snusbolaget.se

Hur lång tid tog det att få snuset?
Cosmos
Rheniummedlem

Post by Cosmos »

Tre dagar.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Cosmos wrote: 21 Sep 2021, 13:10 Fick mitt snus idag per post. 229 kr för en stock på Nettotobak, tycker det är billigt. Snuset är LD salmiak portion original.
Betalar samma för samma snus det priset i fysisk butik. Borde betala per mobilt bank ID, men vet ännu inte hur man gör. Har nyligen skaffat mobilt ID genom bank men behöver en lektion i hur betala med det
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Man betalar inte med mobilt bankid i butik väl? Det är väl bara online?
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Jag beställde något från Åhléns igår, skickade ordern och betalade. Sen ångrade jag mig för jag behöver hålla i pengarna. Så i eftermiddags fick jag en swishåterbetalning från Åhléns. Läste de mina tankar?
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Det var konstigt Amandara.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Richard
Administratör

Post by Richard »

Idag kom paketet från Ryssland, med mina sällsynta metaller.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Swesanne
Talliummedlem

Post by Swesanne »

Grattis till det Richard, har nyligen beställt en eltandborste. Det är jag glad för :)
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Fick mitt paket med exklusiva hårsnoddar av silke idag. De levererades i snygga små påsar av tyg. Jag ska ge den till min brorsdotter i julklapp. Hoppas hon blir glad.
wasp
Cesiummedlem

Post by wasp »

memphis wrote: 21 Sep 2021, 18:03 Man betalar inte med mobilt bankid i butik väl? Det är väl bara online?
Jo! En del affärer COOP bland annat tar Swish. Scanna av QR koden med Swishappen och mobilkameran skriv under med mobilt bank ID och swisha!
1Dave
Talliummedlem

Post by 1Dave »

Väntar på ett paket med early bird. Kommer nog imorgon.
/Dave

"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Post Reply