Paket!
Moderator: Moderator 1
Re: Paket!
Det går säkert kånka upp med en säckakärra.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jag såg en regnbågsmänniska idag på bussen. Hon var två meter lång och hade stora händer och och grova armar. Men sminkad innanför glasögonen. Grov röst också.
Tyckte det var befriande att se att hon blev blev behandlad som en i gänget av sina tjejkompisar.
Tyckte det var befriande att se att hon blev blev behandlad som en i gänget av sina tjejkompisar.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Jag känner en intertextuell person. Hon har självinsikt nog att klä sig mitt emellan. Läppstift vore konstigt…
In a world where you can be anything, be kind.
Det går att bulta fast det i golvet, men frågan om jag kan/får göra det? Annars har jag ju lite hantlar o blyvikter.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Jag såg ett ursnyggt kassaskåp på loppisen här, kostade 140kr tror jag. Det var grönt, en halvmeter brett, av gjutjärn. Så himla läckert!
Men jag hade ingen plats för det, så köpte det inte. Ångrade mig senare, men då var det redan borta.
Men jag hade ingen plats för det, så köpte det inte. Ångrade mig senare, men då var det redan borta.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Man kanske kan bulta fast det i en garderob? Kanske inte så svårt dock att bända loss. Tror inte hyresvärden blir glad om du borrar hål i golvet.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Hmmpf!
Nu kommer inte skåpet förrän på måndag. Men jag fick en annan kul grej, en mojäng som skjuter pilar...

Nu kommer inte skåpet förrän på måndag. Men jag fick en annan kul grej, en mojäng som skjuter pilar...

Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Vilka barnsliga saker du beställer ibland, Richard.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen