Vad planerar du att köpa?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad planerar du att köpa?
Min pappa hade en diamant för att skära glas med.
Jag har funnit EDAMAME BÖNOR. Supergott och bra, så det ska jag köpa.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Nästa vecka ska jag nog skaffa det där nya gymkortet, 250kr i startavgift och sen 289kr i månaden. Ska passa på att boka den där gratis PT-timmen också samtidigt, vore bra att få ett träningsprogram att följa.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Tänker på er som beställer från Kinesiska sajter.
Kinesiska bluffsajter lurar tusentals i Europa
"Fler än 800 000 personer i Europa och USA har lurats att dela med sig av kortuppgifter på bluffsajter som skapats av ett kriminellt nätverk i Kina, rapporterar The Guardian. Även svenska köpare riskerar att finnas bland de drabbade.
Över 76 000 falska hemsidor har publicerats på flera olika språk, visar granskningen från The Guardian, Le Monde och Die Zeit. Där marknadsförs varor från dyrare varumärken som Dior och Prada till nedsatta priser.
Konsumenter som handlat på sajterna vittnar om att de betalat för produkter som de aldrig fått. Bluffsajterna har också samlat in kreditkortsuppgifter via falska betalningssystem."
Källa:
https://omni.se/kinesiska-bluffsajter-h ... a/a/EyW4zl
Kinesiska bluffsajter lurar tusentals i Europa
"Fler än 800 000 personer i Europa och USA har lurats att dela med sig av kortuppgifter på bluffsajter som skapats av ett kriminellt nätverk i Kina, rapporterar The Guardian. Även svenska köpare riskerar att finnas bland de drabbade.
Över 76 000 falska hemsidor har publicerats på flera olika språk, visar granskningen från The Guardian, Le Monde och Die Zeit. Där marknadsförs varor från dyrare varumärken som Dior och Prada till nedsatta priser.
Konsumenter som handlat på sajterna vittnar om att de betalat för produkter som de aldrig fått. Bluffsajterna har också samlat in kreditkortsuppgifter via falska betalningssystem."
Källa:
https://omni.se/kinesiska-bluffsajter-h ... a/a/EyW4zl
Har aldrig beställt något från Kina.
Jag ska oxå köpa nytt gymkort, väntar tills juni månads inkomst.mrsearlgray wrote: ↑09 May 2024, 14:07 Nästa vecka ska jag nog skaffa det där nya gymkortet, 250kr i startavgift och sen 289kr i månaden. Ska passa på att boka den där gratis PT-timmen också samtidigt, vore bra att få ett träningsprogram att följa.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
vad roligt! :)amandara wrote: ↑09 May 2024, 15:31Jag ska oxå köpa nytt gymkort, väntar tills juni månads inkomst.mrsearlgray wrote: ↑09 May 2024, 14:07 Nästa vecka ska jag nog skaffa det där nya gymkortet, 250kr i startavgift och sen 289kr i månaden. Ska passa på att boka den där gratis PT-timmen också samtidigt, vore bra att få ett träningsprogram att följa.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Yapp! Here we go!mrsearlgray wrote: ↑09 May 2024, 15:42vad roligt! :)amandara wrote: ↑09 May 2024, 15:31Jag ska oxå köpa nytt gymkort, väntar tills juni månads inkomst.mrsearlgray wrote: ↑09 May 2024, 14:07 Nästa vecka ska jag nog skaffa det där nya gymkortet, 250kr i startavgift och sen 289kr i månaden. Ska passa på att boka den där gratis PT-timmen också samtidigt, vore bra att få ett träningsprogram att följa.
Det är lugnt att handla därifrån. Vill du så kan du använda mellanhanden PayPal.Hercules723 wrote: ↑09 May 2024, 08:37 Kanske ska handla från AliExpress. Hoppas inte kineserna kapar kortet. :)
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Paypal är suveränt med försäkring.