Zoidar wrote: ↑10 May 2024, 10:18 Rätt skoj fakta! :D
Sa samma till en 20-årig tjej i kyrkan. Du kunde varit hennes gammelfarfar.
Själv blev jag lite ledsen, när jag var på Circle k en natt och det var två män min ålder och två tjejer kanske 15-år. Jag bara står och stampar utan barn och mål.
Själv blev jag lite ledsen, när jag var på Circle k en natt och det var två män min ålder och två tjejer kanske 15-år. Jag bara står och stampar utan barn och mål.
För mig var det som dag o natt med "rätt" medicin Hercules, med Abilify fick jag tebax energi och livsglädje. Det kanske behövs nått annat än den du står på nu? Visserligen kan de la vara lite riskabelt o modda me.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
För mig var det som dag o natt med "rätt" medicin Hercules, med Abilify fick jag tebax energi och livsglädje. Det kanske behövs nått annat än den du står på nu? Visserligen kan de la vara lite riskabelt o modda me.
Jag ska höra om jag kan få 20 mg med injektion. Har funderat under en vecka på att ändra. Allt var roligare med abilify, dessutom läste jag nyligen att abilify är snällare med kolestrolet.
Last edited by Hercules723 on 10 May 2024, 10:52, edited 1 time in total.
Tack, jo har två systrar. Det är ganska bra, men
rötterna har slitits upp. Jag var på askmineslunden i slutet av förra månaden och tände ljus. Hon ville ha en borgerlig begravning. Tiden gick långsamt förr men sedan mor dog är det med mycket värre. En månad känns som 10 månader.