Tråden om snabbmat

För de som vill träna upp sig eller gå ner i vikt.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 19118
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Tråden om snabbmat

Post by Krokus »

En fördel med skärm är att det är enkelt att se hur mycket olika tillbehör kostar. Vill man ha extra ost, står det +5kr och så vidare.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18034
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Tråden om snabbmat

Post by Fantasio »

Okej, Krokus och Zoidar. Är fasligt sugen på hamburgare just nu. Jag har ju faktiskt kunnat beställa minst en gång via skärm.
User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18034
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Tråden om snabbmat

Post by Fantasio »

Planen är att gå ned till Systembolaget på stan imorgon. Då vill jag slinka in på McDonald's och köpa två stora burgare. Måste bara komma ihåg att ta med mig mina läsglasögon dit så jag ser vad som står på skärmen.
User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18034
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Tråden om snabbmat

Post by Fantasio »

Kanske jag kommer iväg till McDonald's imorgon. Inte trolig, men man vet aldrig. Eller så tar jag pizzerian närmast där jag bor, de har mycket kunder o således bra omsättning på råvarorna. Först och främst måste jag ta mig till affären och hem utan ryggkrångel.
User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18034
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Tråden om snabbmat

Post by Fantasio »

En kebabpizza superspecial kostar 155 kronor på min pizzeria. Till den kan man beställa pommestallrik för 50 kronor. Om man riktigt vill svulla, då det redan är pommes frites på den pizzan. Eller om jag ska beställa en hamburgertallrik med extra pommes till.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24279
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Tråden om snabbmat

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 25 May 2024, 00:14 En kebabpizza superspecial kostar 155 kronor på min pizzeria. Till den kan man beställa pommestallrik för 50 kronor. Om man riktigt vill svulla, då det redan är pommes frites på den pizzan. Eller om jag ska beställa en hamburgertallrik med extra pommes till.
Fattar inte vad pommes har att göra på pizzan.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
Post Reply