När skrattade du senast?
Moderator: Moderator 1
Re: När skrattade du senast?
Har inte skrattat idag. Trist.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Tror det var våren 1987. Vet, dåligt skämt!
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Alldeles nyss!
Kan det bli mera komiskt än när Donald Trump säger: "Don't be rude". Hahaha. Stackars Melania, vad hon måste utstå.
Kan det bli mera komiskt än när Donald Trump säger: "Don't be rude". Hahaha. Stackars Melania, vad hon måste utstå.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Minns inte ens.
Skrattade lite nu på morgonen. Min hund gjorde en rolig min.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Skrattade lite igår åt en Charlie Chaplin video på YouTube. :)
Ett gott skratt förlänger livet. Själv skrattar jag gott allt för sällan :(
Skrattade idag när jag såg en granne gå förbi här. Han är lite rolig. När vi möttes en dag frågade han mig: "Är det en hund det där?". Varje gång jag tänker på det skrattar jag. Jag svarade honom med ett snopet "ja".
Skrattade till lite alldeles nyss åt min hund som ligger och snarkar.
Ibland pratar hon i sömnen också. Men jag kan inte avgöra vad hon "säger"
Ibland pratar hon i sömnen också. Men jag kan inte avgöra vad hon "säger"

Ett riktigt skratt från magen är länge sedan. Flera år sedan skulle jag tro. Småskrattar gör jag nån gång då och då.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Länge sedan jag med skrattade så att magen värkte. Var nog i tonåren. Those were the days.