Slutat köpa bananer
Moderator: Moderator 1
Slutat köpa bananer
Efter att ätit en klase bananer i natt fick jag nog. Inga mer bananer. Bananer är för 

.

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Re: Slutat köpa bananer
Äter du en hel klase åt gången kan jag förstå att du vart less :D
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag är inte så less på dem, bara att jag äter massor av bananer på nätterna. Måste få bukt med det.

Ja, äta under natten är aldrig bra 

"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Speciellt inte en hel klase. Vaknade med ett fat fullt med bananskal på bordet bredvid soffan

Oj!
Men ja, det kanske är bäst att låta bli att köpa bananer. Men tänk om du äter något annat istället?

Men ja, det kanske är bäst att låta bli att köpa bananer. Men tänk om du äter något annat istället?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Inatt blev det tre burkar makrill. Nog bättre än ett halvdussin bananer? :

Last edited by Zoidar on 24 Sep 2021, 11:46, edited 1 time in total.
Äter du för lite på dagen?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Nej, det tycker jag inte. Igår åt jag:
Frukost - Havregryn russin solrosfrön
Middag - Thaimat stor portion
Kvällsmat - Pasta och 4 ägg
Nattmat - 3 burkar makrilll
Det är jobbigt när man börjar göra saker på nätterna som man ångrar dagtid. Jag hade ett tag problemet att jag beställde saker online på nätterna som jag ångrade dagtid. Ja, det gör jag väl fortfarande ibland. Ofta går det att stoppa beställningen, men ibland inte.
En man jag kände hade problemet att han gick i sömnen och länsade kylskåpet på nätterna. Hans lösning var ett lås på kylskåpet som hans fru hade nyckeln till.
Men du gör ju inte detta i sömnen, och har ingen fru, så det är ju ingen lösning för dig.
En man jag kände hade problemet att han gick i sömnen och länsade kylskåpet på nätterna. Hans lösning var ett lås på kylskåpet som hans fru hade nyckeln till.
Men du gör ju inte detta i sömnen, och har ingen fru, så det är ju ingen lösning för dig.
Äter en banan per dag till mellanmål. De höjer serotonin och lugnar.