Hur träffa en kvinna?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur träffa en kvinna?
Damen från avdelningen har ringt mig två gånger idag, eller om det var tre. Är det hennes sjukdom som gör att hon blir så "på"? Jag tror inte att jag är intresserad av ett förhållande. Är oduglig på kärlek.
Man kan vara så "på" utan sjukdom eller med sjukdom. Skulle inte tro att det har med det att göra, men man vet aldrig.
https://www.youtube.com/shorts/ehY8-OlZEXY
Ja, vad ska man säga till en kvinna i en bar för att imponera på henne?
Ja, vad ska man säga till en kvinna i en bar för att imponera på henne?
Med lite smicker kommer man långt.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Vad är det du inte gillar med damen som ringer dig? Är det kanske så att du är lite rädd för det okända?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ajdå! Inget vidare.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Varför skulle hon anklaga dig för våldtäkt om du inte gjort någonting alls? Låter helskumt
Hon kanske har vanföreställningar om Fantasio. 

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Hon SMS:ade mig för ett tag sedan. Hon ska ha gift sig. Hon vill bara ha vänskap säger hon och det duger åt mig.
Jag har förlikat mig med tanken på att framleva mitt liv utan partner. Tror inte jag skulle orka med att bo med någon, skulle vara särbo om det blir aktuellt. Faktiskt finns det en kvinna på mötesplatsen jag är förtjust i och jag tror hon är singel som jag. I den bästa av världar hade jag frågat henne om hon vill följa med på krogen under dagtid. Men får tunghäfta.