De godaste smörgåsarna
Moderator: Moderator 1
Re: De godaste smörgåsarna
Går jag ned till mötesplatsen tar jag Subway på vägen hem. Det var rätt länge sedan jag handlade där. Inte många kronor dyrare än ICA:s thai-rätter. Blir väl en American steakhouse melt som vanligt.
Vadsugen jag är på en macka från Subway. En American steakehouse melt främst. Kanske köper jag en sådan imorgon.
Kör med "wasa frukost" knäcke med smör. Tycker det smakar top notch. Rena gourmeten.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Subway med kalkon. Tomat, röd lök, dubbel stark ost och sås
In a world where you can be anything, be kind.
Jag brukar köpa Pressbyråns dubbelfrallor för 32 kr.
Pressbyrån i Karlstad är stängt och riven. De bygger masss nya saker där. Bro över spåren bla
Subway här i stan öppnar redan klockan åtta på morgonen. Jag leker med tanken att köpa två mackor där. En Italian BMT och en American steakhouse melt.
Jag köpte en macka, American steakhouse melt. Tror den är dyrast, tre köttbiffar i den. Tur att jag inte köpte två, för nu är jag mätt.
Subway i Karlstad har brunnit upp. :(
Vet inte. Får se om det kommer tillbaka eller ej? Just nu är det svart därinne bara.
Här i staden var det en period krig mellan frisörer och pizzerior. Någon borrade hål i en vägg och stack in en slang fylld med brännbar vätska. Utstuderat på min ära.