107,5 kilos lyftet.

Moderator: Moderator 1
Tack! :)
Deff bulk, deff bulk, deff bulk ... repeat to victory!amandara wrote: ↑23 Jun 2024, 13:51 Jag tycker att du är jävligt krånglig Zoidar. Först vill du ner massa kilo, sen upp massa kilo sen ner igen. Asjobbigt ju. Jag fattar inte. Drivkraften. Tycker du att det är tillfredsställande att liksom tygla dig? Bestämma vad du vill uppnå och sen göra det? Kontroll tänker jag. Jag vill springa milen på 50 min men är glad om jag når 70 min, i någorlunda närtid.
Inget illa ment - jag bara undrar! Var och en gör som den vill. Jag tänker bara att om jag (lyckades med att) gå ner 10 kg - så skulle jag inte vilja gå upp de kilona igen. Det är major ansträngning att gå ner i vikt. Jag står och stampar och vill gå ner i vikt, mycket, men jag lyckas verkligen inte. Därav att jag blir förvirrad av hur du gör.Zoidar wrote: ↑23 Jun 2024, 20:36Deff bulk, deff bulk, deff bulk ... repeat to victory!amandara wrote: ↑23 Jun 2024, 13:51 Jag tycker att du är jävligt krånglig Zoidar. Först vill du ner massa kilo, sen upp massa kilo sen ner igen. Asjobbigt ju. Jag fattar inte. Drivkraften. Tycker du att det är tillfredsställande att liksom tygla dig? Bestämma vad du vill uppnå och sen göra det? Kontroll tänker jag. Jag vill springa milen på 50 min men är glad om jag når 70 min, i någorlunda närtid.
Tänkte köra typ 3 månaders cykler. Tror det är bästa sättet att bygga lean bodymass.
Tack för uppmuntran Amandara!![]()
Han går upp i vikt för att lättare bygga muskler gissar jag på. :)amandara wrote: ↑24 Jun 2024, 09:01Inget illa ment - jag bara undrar! Var och en gör som den vill. Jag tänker bara att om jag (lyckades med att) gå ner 10 kg - så skulle jag inte vilja gå upp de kilona igen. Det är major ansträngning att gå ner i vikt. Jag står och stampar och vill gå ner i vikt, mycket, men jag lyckas verkligen inte. Därav att jag blir förvirrad av hur du gör.Zoidar wrote: ↑23 Jun 2024, 20:36Deff bulk, deff bulk, deff bulk ... repeat to victory!amandara wrote: ↑23 Jun 2024, 13:51 Jag tycker att du är jävligt krånglig Zoidar. Först vill du ner massa kilo, sen upp massa kilo sen ner igen. Asjobbigt ju. Jag fattar inte. Drivkraften. Tycker du att det är tillfredsställande att liksom tygla dig? Bestämma vad du vill uppnå och sen göra det? Kontroll tänker jag. Jag vill springa milen på 50 min men är glad om jag når 70 min, i någorlunda närtid.
Tänkte köra typ 3 månaders cykler. Tror det är bästa sättet att bygga lean bodymass.
Tack för uppmuntran Amandara!![]()
Japp ok :)mrsearlgray wrote: ↑24 Jun 2024, 09:22Han går upp i vikt för att lättare bygga muskler gissar jag på. :)amandara wrote: ↑24 Jun 2024, 09:01Inget illa ment - jag bara undrar! Var och en gör som den vill. Jag tänker bara att om jag (lyckades med att) gå ner 10 kg - så skulle jag inte vilja gå upp de kilona igen. Det är major ansträngning att gå ner i vikt. Jag står och stampar och vill gå ner i vikt, mycket, men jag lyckas verkligen inte. Därav att jag blir förvirrad av hur du gör.
Jag förstod nästan det Amandara. Det är lugnt! Vi är i lite olika situationer. Du vill gärna gå ner. Jag fokuserar mer på behålla vikt och bygg muskler. Det blir lite olika fokus. För mig är det en kul sak att gå ner och deffa och samma sak när jag går upp lite för att bygga muskler. Det är inget som är jobbigt för mig. Jag behöver inte kämpa med vikten på det sättet.amandara wrote: ↑24 Jun 2024, 09:01
Inget illa ment - jag bara undrar! Var och en gör som den vill. Jag tänker bara att om jag (lyckades med att) gå ner 10 kg - så skulle jag inte vilja gå upp de kilona igen. Det är major ansträngning att gå ner i vikt. Jag står och stampar och vill gå ner i vikt, mycket, men jag lyckas verkligen inte. Därav att jag blir förvirrad av hur du gör.
Japp ok :)Zoidar wrote: ↑24 Jun 2024, 11:52Jag förstod nästan det Amandara. Det är lugnt! Vi är i lite olika situationer. Du vill gärna gå ner. Jag fokuserar mer på behålla vikt och bygg muskler. Det blir lite olika fokus. För mig är det en kul sak att gå ner och deffa och samma sak när jag går upp lite för att bygga muskler. Det är inget som är jobbigt för mig. Jag behöver inte kämpa med vikten på det sättet.amandara wrote: ↑24 Jun 2024, 09:01
Inget illa ment - jag bara undrar! Var och en gör som den vill. Jag tänker bara att om jag (lyckades med att) gå ner 10 kg - så skulle jag inte vilja gå upp de kilona igen. Det är major ansträngning att gå ner i vikt. Jag står och stampar och vill gå ner i vikt, mycket, men jag lyckas verkligen inte. Därav att jag blir förvirrad av hur du gör.