Ljud gör ont
Moderator: Moderator 1
Ljud gör ont
Nån mer. Som upplever att ljud gör ont?
Klarar inte av att lyssna på nån eller på radio eller youtube. Allt gör ont i kroppen
Klarar inte av att lyssna på nån eller på radio eller youtube. Allt gör ont i kroppen
Målningen är själens spegel
Re: Ljud gör ont
Ljud kan göra ont.
Har varit med om det men det har gått över. Man kan vara extra känslig ibland. För mig var det plötsliga ljud som var värst. Rena tortyren.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Ja. Men det var mycket värre förr. Ljud som distraherade från tankarna. Lite som man var fullt koncentrerad och så kommer ljud som stör. Obehagligt men kanske bra?
Ja, ibland gör ljud ont för mig.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Mycket och eller höga ljud stressar mig sjukt mycket när jag redan är under stress, för det kommer fram när jag är överbelastad. Ibland får jag oxå tinnitus, men tack och lov bara sällan.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
För mig är det tvärtom, måste ha radion på för att må bra, ganska lågt men ha en ljudkuliss annars får jag lappsjuka.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Inte fått ont, men kunde inte lyssna på radio eller musik när jag mådde som sämst
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Hade problem med sorl på t.ex. fest innan jag tog Sertralin.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Det gör ont i kroppen. Inte öronen. Så det är inte som tinnitus
Målningen är själens spegel
Ja precis. Så blir det för mig när jag är utmattad eller överstimulerad. Ljud, ljus och beröring gör ont. Blir ungefär som ilningar i hela kroppen.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.