Stora blodådror
Moderator: Moderator 1
Stora blodådror
Jag har fått så stora, synliga blodådror på överarmarna och bröstet. Man ser de stora blodådrorna genom huden. Jag undrar om det har med mitt höga blodtryck att göra?
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Re: Stora blodådror
Är det blå kärl eller sådana som ligger närmare huden?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Tvivlar på det.
Ja kärlen är blå.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Haha! :D ja riktigt så där ser jag inte ut. Blodådrorna på mig står inte ut genom huden. De ser mer ut som blåmärken.
Åderbråck brukar oftast hamna på benen. Hm, nä, ingen aning om vad det kan bero på. Har du ringt 1177?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Nej.
Nu när jag är så gammal har jag blå synliga ådror på händerna.