Dagens fail
Moderator: Moderator 1
Re: Dagens fail
Vad dog den av?
Tror det heter popeye. Ögonen sticker ut och den blir svullen. Nog inre infektion, vet ej orsak. De är känsliga de små liven.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Mammas hund har fått ett mörkrött eksem bak på skinkan. Han har haft det förut och då spridde det sig och blev jättestort. Jag har tvättat det med ett särskilt tvättskum. Har textat mamma.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
...får tjata på mammas hund att inte slicka på eksemet. Jag har ingen strut att sätta på honom. Veterinären har semesterschema och jobbar bara måndagar. Jag har ju inte bil. Och min lillebror är bortrest han med.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag skrev ett inlägg i fel tråd. Men jag har ingen större lust att radera och skriva om inlägget i rätt tråd. Det är dagens misslyckande för mig. I-landsproblem. 
https://viska.nu/viewtopic.php?p=423481 ... 68#p423481
Skulle ha hamnat i tråden om Ozempic istället.

https://viska.nu/viewtopic.php?p=423481 ... 68#p423481
Skulle ha hamnat i tråden om Ozempic istället.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Trampade i djup vattenpöl. Skor klish klash
In a world where you can be anything, be kind.
Glömde helt bort att jag hade injektionen kl 15. Låg och sov när sjuksköterskan ringde. Jag gick dit så fort jag kunde, och fick sprutan.
Har inte hunnit faila något än kl 4.35
Vad är det för apotek som inte har hundkragar?!!! Jag blev irriterad.
Kan inte ha vattenskålen på golvet eftersom mammas hund välter den med kragen. Så det blir att jag får servera lite vatten till dem då och då.
Åt middag för ungefär en timme sedan. Nu är jag hungrig igen. Hur ska detta sluta?
Hemskköp har öppet till 20. Risken finns att jag går dit och köper glass i stora lass. Dessutom vore banana Split gott...

Hemskköp har öppet till 20. Risken finns att jag går dit och köper glass i stora lass. Dessutom vore banana Split gott...
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.