varför är du ledsen? :(
Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Re: Hur mår du?
Ja visst gör det ont när knoppar brister
life is a never ending funeral :(
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Nu blev jag ännu mer stressad! fick mejl från konstskolan och den börjar om 6 veckor nu...
En efter en så dör vi alla,
Jag känner sorg för dom i min närhet som somnat och aldrig kommer att öppna ögonen igen.
Var med när morfar tog sitt sista andetag
Det gör ont i själen.....
Sen alla som lämnat mig som fortfarande lever
under min första psykos försvann de flesta
vid autism diagnosen förvann alla
Nu sitter jag på ett boende och försöker anpassa mig,
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Jo så är ju livet tyvärr, vi dör...Pysen_87 wrote: ↑15 Jul 2024, 11:37En efter en så dör vi alla,
Jag känner sorg för dom i min närhet som somnat och aldrig kommer att öppna ögonen igen.
Var med när morfar tog sitt sista andetag
Det gör ont i själen.....
Sen alla som lämnat mig som fortfarande lever
under min första psykos försvann de flesta
vid autism diagnosen förvann alla
Nu sitter jag på ett boende och försöker anpassa mig,
kan relatera också, har inga vänner kvar heller efter psykosen... det blir så ensamt. Hoppas verkligen att det går bra för dig. <3
mrsearlgray,
Du blev kanske utskriven för tidigt från sjukhuset. Det ska vara en asyl, dit man kan dra sig tillbaka. Måste du börja på konstskolan i detta skede.
Du blev kanske utskriven för tidigt från sjukhuset. Det ska vara en asyl, dit man kan dra sig tillbaka. Måste du börja på konstskolan i detta skede.
Blir ignorerad av sambon när han håller på med telefonen. Han märker inte ens att jag försöker prata med honom. Händer i stort sett dagligen.
Undrar hur han skulle reagera om jag avinstallerade TikTok och Facebook på hans telefon?

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag mår ganska bra idag. Lite nervig men bättre ändå.
Du måste ju känna hur det känns för dig, med stress och så. Men när jag gick konst basår på folkhögskolan i Årjäng, fungerade det väldigt bra fast jag inte alltid kom. Jag ringde och sa idag kommer jag inte för jag orkar inte. Det gick bra att komma efter förmåga. Folkhögskola är en mjukare skolform. Sen tyckte jag oxå - att det var väldigt skönt att måla, fota, göra bilder, keramik! Jag gjorde egentligen inte så många fina bilder - utan mera det som fanns i mitt huvud. Jag pratade väldigt lite på den tiden - och det var en blizz att få uttrycka sig i bild. Jag är väldigt glad för det året. Jag upplever att inom konstsfären finns det större utrymme för olikheter och att man inte alltid mår så bra.mrsearlgray wrote: ↑15 Jul 2024, 11:32 Nu blev jag ännu mer stressad! fick mejl från konstskolan och den börjar om 6 veckor nu...
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
jo jag har också förstått att det är lite mjukare form av studier vilket gjorde mig hoppfull.amandara wrote: ↑15 Jul 2024, 12:40Du måste ju känna hur det känns för dig, med stress och så. Men när jag gick konst basår på folkhögskolan i Årjäng, fungerade det väldigt bra fast jag inte alltid kom. Jag ringde och sa idag kommer jag inte för jag orkar inte. Det gick bra att komma efter förmåga. Folkhögskola är en mjukare skolform. Sen tyckte jag oxå - att det var väldigt skönt att måla, fota, göra bilder, keramik! Jag gjorde egentligen inte så många fina bilder - utan mera det som fanns i mitt huvud. Jag pratade väldigt lite på den tiden - och det var en blizz att få uttrycka sig i bild. Jag är väldigt glad för det året. Jag upplever att inom konstsfären finns det större utrymme för olikheter och att man inte alltid mår så bra.mrsearlgray wrote: ↑15 Jul 2024, 11:32 Nu blev jag ännu mer stressad! fick mejl från konstskolan och den börjar om 6 veckor nu...
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️