Rökning
Moderator: Moderator 1
Re: Rökning
När jag som nu har myror i brallan kommer suget efter en cigarett. Det är lugnande att röka.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Snart blir det nog en cigg om detta fortsätter.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Ja, du mår ju lite sämre trots din utskrivning. Jag är också på vippen att ta en själv. Jäkla otyg, rökat! Fast det är lugnande...
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
väldigt bra ångestdämpande är det... men ett dyrt sådant, både ekonomiskt och för hälsan...
Synd om du ska ta ett återfall med cigaretterna.
Det blir jobbigt att sluta igen. Men klart att det går.
Jag kände en alkoholiserad kvinna som tog ett återfall. Det blev hennes död. Hon var som en liten sparv och kroppen pallade inte.
Det blir jobbigt att sluta igen. Men klart att det går.
Jag kände en alkoholiserad kvinna som tog ett återfall. Det blev hennes död. Hon var som en liten sparv och kroppen pallade inte.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Jo jag lyckas dock oftast sluta när jag mår bättre igen men just nu som jag mår bryr jag mig nästan inte. orkar liksom inte bry mig. är för ledsen.
Ja det är naturligt när man mår dåligt. Bråka inte för mycket med dig själv om rökningen. Det går fler tåg för dig.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Rökte sista ciggen i måndags när jag mådde dåligt. Inga mer nu, rökte ca 10 st under senaste 2 veckorna.
Igår blev det kanske fem cigaretter rökta på cirka två timmar som jag var på mötesplatsen. Har 39 cigaretter kvar hemma. Jag skulle tro att jag kommer att få dagliga återfall en period.
Nä, röker inte sedan 2004, men snus är jag fast med, en dosa om dagen.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Öppnade sista vape'n nyss, blir inget mer sånt sen på ett tag.
Jarlker över1 en ask om dagen