Tänkte pä sordin. Det betyder "dämpad".
Mötesplats Sardin
Moderator: Moderator 1
Re: Mötesplats Sardin
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jag ser också dåligt. Ser knappt skillnad på "å" och "ä"
Inte jag heller.
Jaha! Trott hela tiden den hette Sardin.

Lägga sordin på stämningen.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
I o m det har Geta förstört stämningen på sardin som pålägg på Sardin
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Det blev fyra koppar kaffe, en Pärlan och sockerfri glass. Glassen var gjor på nötesokkatswnm
Idag charader vi fyra personer sonn spelade kuvbb Mutt lag förlorade.
Blir jag inte utskriven på måndag tänker jag be om timpermis. Går då till mötesplatsen för lite fika och trivsamt umgänge. Det är min sysselsättning här i livet, då jag ej orkar med daglig verksamhet någonstans.
Jaha, då var det dags igen då. Ännu en vattenläcka i kaféet, detta sedan förra veckan. De var där och jobbade, en firma, men blev inte färdiga idag. Tydligen krävs ett stambyte. Som tur är serveras ett nedbantat utbud i ett annat rum. DAet viktigaste är att kaffe finns att köpa, även fast jag brukar nöja mig med en kopp med påtår. Mådde tyvärr dåligt när jag var där idag och tog till cigaretterna i överkant.
Vattenläckan är fixad och kaféet har öppet igen. Tog bara en kaffe med påtår. Annars erbjöds varmkorv för femton kronor styck. Lite dyrt, tycker jag. Jag köpte ingen. Var orolig för hemfärden när jag var där, ryggen spökar fortfarande. Därför gick jag hem tidigare än jag ville.