Klocktråden

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Krokus
Rodiummedlem

Re: Klocktråden

Post by Krokus »

Om man vaktar hooden kan man ha guldkedja, Guccikeps och Boss-tröja. Becknarväska är ett måste.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Kan man inte ha Haglöfs ryggsäck för att tillhöra gänget? Det har MsTibbs och jag. Greta Thunbergs sekt har Fjällräven.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Haglöfs är nog ett rätt nördigt märke. Fjällräven är väl också nördigt.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Har ryggsäck okänt märke, så jag är inte nördig då? I den har jag överlevnadsgrejer man kan tycka att det är nördigt att ha med sig trangiakök, yxa, sågblad dubbla sovsäckar utanpå av sågbladet gör jag en gammaldags såg, som ni träffade på i träslöjden i skolan ett Ikea Stove i form av ett diskställ ordning i IKEA:s sortiment står på kärran och i kärrans packning har jag min nödask, på kärran underst ligger ett regnställ. Kort sagt, är beredd att rycka ryggsäck och ge mig ut i skogen i ett nödläge Under IKEA stove
https://www.youtube.com/watch?v=GNhhdBHw8zs&t=1s
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Inwatto
Berylliummedlem

Post by Inwatto »

För de som vill reparera mekaniska klockor, här är ett verktyg att inköpa!

https://www.youtube.com/shorts/SgG_VveMZRE
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Image
wasp
Cesiummedlem

Post by wasp »

En hållare för urverk??
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Jag använder en sån här.

Image
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Kollar på nya smarta klockor. Otroligt med funktioner de har i ett så litet paket.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

J*vla skit, min klocka har försvunnit uppe på psyket. Fick ta av mig den när jag kom upp på PIVA, sedan dess har jag inte sett röken av den. Blev tillsagd av personalen på avdelningen jag vårdades på efter PIVA att leta hemma. Men jag hade ju för f*n på mig den när jag kommit upp på sjukan. De sa i telefonen att de skulle fortsätta att leta efter den och därefter göra en polisanmälan via en chef där uppe. Men jag tänker ringa själv och göra en polisanmälan.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Fantasio wrote: 15 Aug 2024, 15:49 J*vla skit, min klocka har försvunnit uppe på psyket. Fick ta av mig den när jag kom upp på PIVA, sedan dess har jag inte sett röken av den. Blev tillsagd av personalen på avdelningen jag vårdades på efter PIVA att leta hemma. Men jag hade ju för f*n på mig den när jag kommit upp på sjukan. De sa i telefonen att de skulle fortsätta att leta efter den och därefter göra en polisanmälan via en chef där uppe. Men jag tänker ringa själv och göra en polisanmälan.
Kolla om det går på hemförsäkringen.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Blev den beslagtagen? Hoppas den kommer tillbaka.
Post Reply