Ursäkta frågan, är det ngt speciellt som stressar dig!?mrsearlgray wrote: ↑17 Jul 2024, 07:52Nja lite fick jag när jag kommit hem och blev så glad över att exet hade städat, detta var innan jag blev stressad igen. :)
mrsearlgrays ny videotråd ny kanal! <3
Moderator: Moderator 1
Re: mrsearlgrays ny videotråd finally home
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ja ekonomin och lite sånt. Men det mesta löste sig igår med hjälp av min mamma. :)wasp wrote: ↑17 Jul 2024, 12:38Ursäkta frågan, är det ngt speciellt som stressar dig!?mrsearlgray wrote: ↑17 Jul 2024, 07:52Nja lite fick jag när jag kommit hem och blev så glad över att exet hade städat, detta var innan jag blev stressad igen. :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Hur mår du nu?mrsearlgray wrote: ↑17 Jul 2024, 07:52Nja lite fick jag när jag kommit hem och blev så glad över att exet hade städat, detta var innan jag blev stressad igen. :)
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Har fortfarande vissa psykossymtom men humörmässigt och stressmässigt mår jag faktiskt helt okej, blir lite tröttare fortare än vanligt men det kommer nog så småningom. :)
Får hoppas psykossymtomen lägger sig snart.mrsearlgray wrote: ↑17 Jul 2024, 14:08Har fortfarande vissa psykossymtom men humörmässigt och stressmässigt mår jag faktiskt helt okej, blir lite tröttare fortare än vanligt men det kommer nog så småningom. :)Zoidar wrote: ↑17 Jul 2024, 13:38Hur mår du nu?mrsearlgray wrote: ↑17 Jul 2024, 07:52
Nja lite fick jag när jag kommit hem och blev så glad över att exet hade städat, detta var innan jag blev stressad igen. :)
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ja, höjde ju haldolen till 3 mg i måndags så det kommer nog.Zoidar wrote: ↑17 Jul 2024, 14:15Får hoppas psykossymtomen lägger sig snart.mrsearlgray wrote: ↑17 Jul 2024, 14:08Har fortfarande vissa psykossymtom men humörmässigt och stressmässigt mår jag faktiskt helt okej, blir lite tröttare fortare än vanligt men det kommer nog så småningom. :)
En anledning till att jag är intresserad över hur haldol funkar för dig är för jag har funderat på haldol som alternativ till peratsin. Haldol behöver man ju inte licens till.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
aaa då förstår jag! Kan uppdatera om det i läkemedels ämnet om du vill men påminn mig om jag skulle glömma. :)
Du kan ju uppdatera efter hand hur det går. :)mrsearlgray wrote: ↑17 Jul 2024, 14:31
aaa då förstår jag! Kan uppdatera om det i läkemedels ämnet om du vill men påminn mig om jag skulle glömma. :)
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ja precis det jag tänkte. :)Zoidar wrote: ↑17 Jul 2024, 14:33Du kan ju uppdatera efter hand hur det går. :)mrsearlgray wrote: ↑17 Jul 2024, 14:31
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: mrsearlgrays ny videotråd my current psychosis