Paranoia för mig. Nuvarande läkare litar jag på, men spelar in för att öva.
Men tänk om det skulle komma nån ny läkare o säga: -Du får inga Iktorivil mer!
Jag börjar berätta;
-Att om den dras in, så kommer jag självklart söka mig till gatan eller darknet för att få tag i Iktorivil, och därmed dras in i kriminalitet. Vill du bidra till det? Iktorivil är mycket viktig för mig, o jag räknar med att äta med den livet ut.
-Jag vet att jag är en av dom 4 000 personer som enligt Socialstyrelsen felaktigt långtidsbehandlas med bensodiazepiner, men brist på dessa kommer att bli min död.
-Tar du ansvar för vad som händer om du drar in den medicinen? Sist, för många år sen försökte dom dra in mina bensodiazepiner och då blev jag oerhört våldsam. Samt fick jag krampanfall.
O sen se vad han svarar en, han kanske hånskrattar åt en, eller säger att det får jag leva med. Då har man bevis på att denne läkare inte är lämplig, när man går till exempelvis klinikchefen eller IVA. Så det är bra att ha inspelat!
Ett sådant scenario skulle göra att "min onda sida" kommer tillbaka, o fan vet vad jag hade hittat på utan den medicinen... Skulle säkert fyllas av hat mot läkaren o börja stalka denne, kanske t.o.m försöka döda? Jag vet inte, men det var sådana tankar jag hade när jag "var ond". Har inte "varit ond" sen 00-talet.
EDIT: Jag har naturligtvis aldrig dödat någon när jag "var ond", men fantiserade om att göra det.