Vad drömde du i natt?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad drömde du i natt?
Drömde att jag åkte tillbaka i tiden till år 2016 och försökte förhindra att min dåvarande pojkvän tog sitt liv. Han var glad att se mig.
Gjorde ont att drömma en sådan dröm om honom.
Gjorde ont att drömma en sådan dröm om honom.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Drömde att Edward tappade sin svans inatt! Var väldigt obehagligt.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Lång dröm med många detaljer. Utspelade sig i Kina eller ja, innehöll massor av kineser. Bara kineser. Jag var kines, jag också. Drömmen slutade med att jag blev av med min plånbok. Suck. Nu igen.
En tjejkompis ville ha ny frisyr så jag tog fram hundens klippmaskin och satte igång. Hon ville ha kort på sidorna och bakhuvudet och liiite längre på hjässan. Sedan försökte jag göra en så kallad "fade" vid öronen. Minns inte om slutresultatet blev bra.
Jag köpte en porche för 179 000kr. Tydligen var det ett dåligt köp och det var min pappa tydlig med. Tydligen hade jag inte kollat upp priser på den årsmodellen innan jag köpte och hade betalt ett överpris. Bilen blev bara mer och mer sliten och rostig.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Drömde om mina försäkringspengar... Man kan ju hoppas att det var en sanndröm.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Minns inte vad jag drömde men hade en melodi på hjärnan en bra stund efter jag vaknade.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Drömde en tivolidröm igen, men den här gången fick jag en förklaring på varför drömmen ser ut som den gör: Träffade en bekant som undrade om jag hört vad som hänt under natten. Ja, "två dimensioner blev en" sa jag samtidigt som hon sa "en dimension blev två". Då förstod jag att det varierar vad man uppfattar av dimensionerna vi vistas i. Sedan förstod jag varför tivolidrömmarna är så fulla av konstiga detaljer.
Drömde bl a att jag skulle hämta några stockar portionssnus till produktionsledaren på jobbet.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Jag drömde om reflexkläder.
Nu i natt, efter ännu en dröm i serien av mardrömmar, fick jag svaret på varför jag måste ha alla dessa förbannade mardrömmar.
Jag kan inte gå, dit jag måste i drömmen- ENSAM.
Jag kan inte gå, dit jag måste i drömmen- ENSAM.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen