Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Ångesten lättar något och jag har mer bara oro och rastlöshet.
Har superångest, vet inte vart jag ska ta vägen. Om man ändå kunde ut och springa. Men mycket av den har att göra mitt alkoholrace förra veckan. Som man bäddar...
Egentligen är allt bara på låtsas.
Mår bra! saknar Conny han åkte imorse till jobbet och kommer över ikväll igen o så åker han till jobbet imorgon bitti igen :)
Jag har oxå fått ångest igen. Måilla ångest.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
har varit fruktansvärt trött idag, sov till 12 och vilade igen efter jag åt lunch i 2 timmar...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Jag mår rätt bra. Har inte haft ångest på jag tror ett par veckor. Men igår hade jag overklighetskänslor som satt i rätt länge, det var obehagligt. Men nu mår jag bra igen.
Idag mår jag bra igen!
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag mår ok men blev dålig av en öl innan jag la mig igår.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Mår bra, fast trött
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Är matt efter all ångest och må illa. Det är lite bättre men det finns där. Jag måste tvinga mig att göra saker. Jag mår sämre av att sitta still och vara inaktiv, men samtidigt orkar jag inte / känner inte för något. Men ska (nog) tvinga mig iväg på DV en stund i em.
Mår helt ok idag. Igår hade jag besvärlig ångest i några timmar.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Det blir ingen DV, jag dricker en öl istället. Kanske inte det bättre valet men idag får det vara så. Blir för stressigt för min stresskänsliga hjärna (och mage) annars. Men har iallafall sprungit en liten sväng idag, och duschat. Loppan är tillfreds, vad det verkar. Hon verkar gilla buddhistiska munkar musik.....en gång när jag spelade nån destruktiv, rå, vass musik ett par timmar så stod hon inte ut tillslut. Skällde och gnällde. Så det fick jag lägga av med. Och solen skiner så än blir det inga tända ljus. Annars är min loppade gamla silverkandelaber fantastisk mysig. Men den bränner 5 ljus åt gången och det vet jag inte om jag har råd med, i längden.