Den lille fete mannen
Moderator: Moderator 1
Re: Den lille fete mannen
Han är ju inte medlem här så lite sak samma tycker jag. Den lille fetknoppen får väl börja motionera och äta hälsosamt. :D

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34

"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag såg honom igen på kvällspromenaden ikväll.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Har han dykt upp plötsligt?
Han dök upp på cykel. Svängde av på en tvärgata innan vi möttes. Visst, han kanske bara gillar att cykla på kvällen men varför har jag inte sett honom förut i såna fall?
Jag är jättedålig på att känna igen folk - de måste sticka ut på något sätt. Jag har ju varit på Friskis i 15 år nånting men det är många jag känner att jag aldrig har sett innan. Farsan kan säga den har varit här i flera år och jag ba aha. Känner inte igen. Måste anstränga mig för att komma ihåg folk. Skor känner jag igen så jag tar folk på skorna alltså igenkänning.
Kan det vara flera små feta män som ser nästan likadana ut? Det har jag råkat ut för för länge sedan. Hade en period då jag tyckte att många människor såg nästan exakt likadana ut.
Så har det varit för mig också, när jag varit psykotisk att människor är väldigt lika och säger samma saker.
Idag har jag inte sett till den fete lille mannen. Det har väl regnat för mycket.
Jag tycker väldigt många har i princip dubbelgångare, även jag har haft någon som var väldigt lik mig enligt några jag kände förr.
Min mamma såg en dubbelgångare av mig.