Vad köpte du idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad köpte du idag?
I dag fick jag min digitala foderskopa som väger torrfoder. Men det är konstigt, i fodrets instruktioner står att hunden ska ha 240 gram om dagen. Men jag ger bara min hund 150 gram om dagen. Hur kan hon vara överviktig då undrar jag!?!
Visserligen får hon en del extra utöver fodret. Belöningsgodis när vi är ute, en tuggrulle om dagen, ca 3 hundkex. Men det är ändå konstigt att hon har övervikt.
Visserligen får hon en del extra utöver fodret. Belöningsgodis när vi är ute, en tuggrulle om dagen, ca 3 hundkex. Men det är ändå konstigt att hon har övervikt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Du får kolla upp det på fler källor. Fråga chatgpt
Glömde bort att hon även får brödkanter av mig och får slicka min yoghurtskål. Ja, då kan det stämma att hon får lite för mycket att äta.
Lättast blir att dra in på torrfodret. Hennes "privilegier" är svårare att jobba bort.
Lättast blir att dra in på torrfodret. Hennes "privilegier" är svårare att jobba bort.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Köpte en flaska toalettrent som jag vet fungerar bäst: wc-ankan. Toalettstolen blev skinande ren. Flaskan från The Pink Stuff ska jag slänga. De fungerade inte alls.
Boken Hästen och hans pojke - Narnia
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Wc-rent och hundkex.
Beställde Ashwagandha igår. Tidigare har det fungerat bra för mig. Behövs nu igen.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Och nu har jag köpt 30-dagarsbiljett i kollektivtrafiken för 650kr.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Mat och öl för 500 kr jämnt
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Sedan i maj åker jag gratis i kollektivtrafiken- vi över 70 år.
Nikotintuggummin
Dosett midi röd
Dosett midi röd
In a world where you can be anything, be kind.
Idag blev det ingenting köpt.