Hur sov du inatt?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur sov du inatt?
Vakenhet och dröm blandade ihop sig. Jag vaknade men var fortfarande kvar i drömmen och skulle göra något med telefonen men funktionen fanns inte och jag fattade ingenting. Efter en stund vaknadevsknade jag.
Jag drömde något bra inatt som jag var säker på att jag skulle komma ihåg
på morgonen. Men som vanligt glömde jag det.
på morgonen. Men som vanligt glömde jag det.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Är nu inte så trött att jag somnar här, men det räcker med att jag sluter ögonen en stund, då dåsar jag till och sover. Vill undvika det och sova till natten. Kom långt före i tid, men bättre tidigt än sent.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Somnade lite tidigare igår. Kanske var det theralenet som hjälpte till.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Sov bra, det är själva insomningen när jag får elektriska stötar som jag vaknar av. Undrar så vad det är som händer just då. Någon från “andra sidan” eller något kemiskt i hjärnan.
Kan vara medicinrelaterat också.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Är det i huvudet du känner av de elektriska stötarna, eller känner du av dem i kroppen ?
Har inte med medicinen att göra. Det är jag helt säker på.
Ja, det känns i hela kroppen också, något som imploderar i hela kroppen. Jättekonstig känsla, känns som att jag ska dö.
Ja, det känns i hela kroppen också, något som imploderar i hela kroppen. Jättekonstig känsla, känns som att jag ska dö.
Hm, det har jag aldrig upplevt. Trodde du menade något annat.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Sovit bra och försöker vakna just nu.
Sov ovanligt bra, vaknade med mardröm
'cause the freak inside controls my mind