När skrattade du senast?
Moderator: Moderator 1
Re: När skrattade du senast?
Skrattat med folket i Västerbotten. Varför träffar jag inte fler människor att skratta med? Att man ska måsta åka till nästan polcirkeln….
Igår när jag såg ett klipp på Youtube. Det var en hund som var sur för att ägaren hade tagit honom till en hundfrisör Han satt i framsätet på en bil och vägrade titta på ägaren hur mycket hon än gullade 

"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Vad är det längsta du har skrattat?
Själv så skrattade jag i cirka 5-6timmar i sträck när jag tog LSD första gången när jag var i drogsvängen för väldigt många år sedan och innan jag gjorde karriär som psykpatient. Det var mitt livs bästa tripp, sedan dess har jag inte haft så roligt som då. Och oj vad träningsvärk jag fick i magmusklerna när jag skrattade då helt bäng på LSD.
Annars brukar jag få ett gott skratt när jag umgås med vänner, när vi skojar med varandra.
Själv så skrattade jag i cirka 5-6timmar i sträck när jag tog LSD första gången när jag var i drogsvängen för väldigt många år sedan och innan jag gjorde karriär som psykpatient. Det var mitt livs bästa tripp, sedan dess har jag inte haft så roligt som då. Och oj vad träningsvärk jag fick i magmusklerna när jag skrattade då helt bäng på LSD.

Annars brukar jag få ett gott skratt när jag umgås med vänner, när vi skojar med varandra.
Småskrattade senast idag, men mycket mer än så blir det sällan. Nog år sedan sist.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Igår när jag tittade på Fail Army.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Ett tag sedan kommer inte ihåg när, men dragit på smilbanden har jag gjort idag
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Minns jag skrattade hjärtligt till något dumt youtubeklipp för några år sedan.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Vi hade en syrsa eller gräshoppa i vardagsrummet. Jag skrattade så mycket att tårarna rann.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Kommer ihåg att förr lämnade man urinprov i stora glasburkar. Idag får man små plaströr från labbet. Då skrattade jag, när jag tänkte på det.
Oj, måste vara längesedan - är lite surgubbe.
Var ett tag sen. Skrattar inte så ofta
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Skrattade idag men minns inte åt vad.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)