Helgkollen
Moderator: Moderator 1
Re: Helgkollen
Här rev dom det gamla badhuset för några år sen o byggde ett nytt. Kostar över 100 kr att komma in! Min kompis Malin, hennes kille, jag o en till var o blev intervjuade av lokaltidningen då vi protesterade mot priserna på det nya badhuset. Men bara Malin fick vara med i tidningen sen.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Verkligen gjort ingenting denna helg. 
-
- Guldmedlem
Mest bara bråkat..
Igår tittade jag och sambon på cross country i fälttävlan. Rätt spännande och intressant faktiskt. Det är sällsynt att vi tittar på sport. Vi såg slutet av något cykel-VM för damer också.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
När jag var ung och frisk brukade jag städa ordentligt varje fredag. Ta toaletterna, dammtorka, ta ut mattorna, dammsuga och torka golven. Det var rutin.
Numer städar jag inte inför helgen. Det är lite synd men jag orkar inte städa så länge. Gör lite i sänder i stället. Idag ska jag damma av en byrå.
Numer städar jag inte inför helgen. Det är lite synd men jag orkar inte städa så länge. Gör lite i sänder i stället. Idag ska jag damma av en byrå.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nu är arbetsveckan över för de flesta och för oss som inte jobbar är det ingen större skillnad på dagarna. Jag har inget planerat för helgen.
Får se om vi får middagsgäster på söndag. Sen är det Bingolotto på kvällen!
Händer inget särskilt bara för att det är helg. Utom att jag unnade mig öl då.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ska skriva kortet till dopet, jag skrev förr calligraphi. Nu får jag dricka några glas innan jag skriver. Var kommer skakningarna ifrån? Ångest eller medicin? 
Låter väldigt dyrt!Richard wrote: ↑24 Sep 2021, 16:30 Här rev dom det gamla badhuset för några år sen o byggde ett nytt. Kostar över 100 kr att komma in! Min kompis Malin, hennes kille, jag o en till var o blev intervjuade av lokaltidningen då vi protesterade mot priserna på det nya badhuset. Men bara Malin fick vara med i tidningen sen.
Swesanne,
Jag misstänker mediciner, ta upp det med läkaren
Jag misstänker mediciner, ta upp det med läkaren
Fick skakningar av Zeldox o den sattes ut på en gång