Vad drömde du i natt?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad drömde du i natt?
I natt drömde jag att jag var på teater och restauranger med Annie Lööf och Maud Olofsson. Det var mycket tokiga föreställningar, rent vansinniga, men dessa två var högst verkliga. Annie Lööf rökte och Maud Olofsson extremt nervös.
Egentligen är allt bara på låtsas.
I natt hittade jag en telefon som tillhörde en Alexandra Nilsson och jag försökte hitta numret till hennes föräldrar för att berätta att jag hade hittat telefonen.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Ja just ja, det stämmer!
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Köpte en av de första Texas Instrument 1968 för att ersätta min räknesticka, på den tiden höll de inte. Köpte en till men den gick också sönder. Ersatte aldrig den.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
I natt övade jag på kullerbyttor, både vanliga och bakåtkullerbyttor.
I natt hade sambon köpt en skitful tavla till mig. Dessutom var den dåligt inslagen i papper. Jag blev mycket besviken, men ville inte visa det.
I natt skulle jag börja träna Crossfit. Vi var ett gäng nybörjare och skulle ta varsin kettlebell men jag hittade ingen med lagom vikt. Jag tog en viktskiva på 5kg i stället och gjorde axelpress med den.
Drömmer intensivt och mardrömmar oftast men jag har börjat prata i sömnen, jag vaknar med att jag pratar med mig själv!
- Hercules723
- Hafniummedlem
Drömde att jag hade köpt rollerblades och åkte med dem i den byn jag växte upp för. Ner för en backe kom en cyklist och sedan två bilar var på den ena körde över cyklisten som hamnade under bilen. Jag ville inte se om cyklisten levde för gissade att jag skulle få PTSD av händelsen.
Hercules,
Men usch, vilken obehaglig dröm!
I natt drömde jag att jag körde bil på motorvägen. Bilarna framför stannade (vet inte varför) och jag hann inte stanna i tid, trots att jag bromsade. Råkade därför dutta till bilen framför mig (i låg hastighet). Vi körde av motorvägen för att prata lite, men när vi hade klivit ur bilarna kom det jordgetningar som jagade oss.
Men usch, vilken obehaglig dröm!
I natt drömde jag att jag körde bil på motorvägen. Bilarna framför stannade (vet inte varför) och jag hann inte stanna i tid, trots att jag bromsade. Råkade därför dutta till bilen framför mig (i låg hastighet). Vi körde av motorvägen för att prata lite, men när vi hade klivit ur bilarna kom det jordgetningar som jagade oss.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Ahh jordgetingar :D
I natt drömde jag om mrsearlgray. Hon oroade sig hur det går om hon inte längre får sjukpenning.
I natt drömde jag om mrsearlgray. Hon oroade sig hur det går om hon inte längre får sjukpenning.