Vad har ni gjort idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har ni gjort idag?
Två promenader hittills. Jag ska äta en skål med yoghurt sen fortsätta skura i badrummet. Det blir jättefint.
Fogarna , som är orange av hudceller och fett, blir vita och det ser så härligt rent ut!
Fogarna , som är orange av hudceller och fett, blir vita och det ser så härligt rent ut!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ridit. Självklart snurrade sadeln runt när jag försökte sitta upp på hästen. Så otroligt pinsamt. 

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Boktält för Attention på Wermlands Pride
In a world where you can be anything, be kind.
Nu har jag skurat rent hela badrummet. Vilken skillnad det blev. Det luktar gott nu, av såpa. Jag hängde upp ett duschdraperi efteråt, nytt. Har även köpt en matta som passar till draperiet.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Kan du lägga upp en bild?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34

Svårt att fota av ett badrum som är så litet. Men här är duschen som förut hade orange avlagringar.
- Attachments
-
- 20240824_183500.jpg (2.5 MiB) Viewed 241 times
Det såg inte så skabbigt ut? Mitt är helt klart äldre.
Snyggt!
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Fixat morgonkaffe
Kaffe tända ljus och ingen mer ro att sova.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Tagit kaffe med medicinen
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Varit ute med hunden i 45 minuter. Han hälsade på en chihuahuamix och en labrador.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.