Det var sol lagom varmt, men blåste mycket. Men det var bra! :)
Dagens fail
Moderator: Moderator 1
Re: Dagens fail
In a world where you can be anything, be kind.
Jag halkade omkull i badrummet som nån gamling. Pinsamt.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Är lite less på att ett par statyer som jag köpt på Tradera inte har kommit fastän det är 2 veckor sen jag köpte dem. Har mejlat säljaren igen.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Går du in på information brukar man kunna spåra sändelser.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- Hercules723
- Hafniummedlem
Glömde statyn. Får åka tillbaks och hämta.
In a world where you can be anything, be kind.
Tog på mig ett par nya skor, för de gamla var blöta. Fick skavsår. Eller i varje fall en blåsa.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Har inte fallit idag ännu, mitt badrumsgolv är halt när det blir vått presumtiv halkrisk
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Önskar jag hade mina verktyg här, och önskar även att jag ägde en slagborr. Kan låna en slagborr av min bror iofs.
Du ska nog inte göra hål i kaklet i badrummet. Då kanske det blir fuktskador.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Förköpte mig på godis idag. Handlade mat för 600 kr och lösgodis för nästan 90 kr.. Det är mycket lösgodis det!