Jamen på den tiden var det liksom normalt att snyta sig i armvecket och sånt. Ni var inte kloka..Nissegossen wrote: ↑01 Sep 2024, 14:18 Naturlig, inget att skämmas för, en läkare som hette Nils träffade min familj vid tiden för min födelse och umgicks, om honom sade min mor att när de var ute och gick pruttade han ljudligt och sade det är naturligt och skall ut, ja, han var härlig sade min mor
Vad irriterar dig just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad irriterar dig just nu?
Jag finner ingen ro till att leka med alla leksaker jag köpt på mig. 

Blir inte middag på länge
In a world where you can be anything, be kind.
Ingen har ringt mig om den saknade flyttlådan, fast jag satt upp en lapp på anslagstavlan i trapphuset. Det verkar som om någon boende i huset har snott min låda. Vad de ska med alla mina underkläder till är en gåta. Minns inte om det var nåt annat i lådan. Det är bara underkläderna som jag saknar hittills.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Sista delen på klockan det sade fjoing. Och den delen hittas aldrig igen.
Den kan vara var som helst nu. T.o.m. på vinden. Är så när man tappar saker.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ja. Mikroskopiska delar med. Det är inte ens lönt. Jag såg nån ha en linjal som han fäste ett gäng magneter på. Ska investera i det.
Kanske kan va nåt.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Inget
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Vet inte om jag har allergisk eller förkylningssnuva
Toaletten rinner nu igen. Vi har felanmält den förut och fastighetsskötaren kom hit och fixade. Någon vecka senare började den rinna igen.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.