Sporttråden
Moderator: Moderator 1
Re: Sporttråden
Hoppas du får rätt, Hercules723.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Den som lever får se :)
Du fick rätt, Hercules723! En drömstart av hemmalaget. Tror det var minst åtta tilläggsminuter, svettigt.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag blev förvånad att matchen var igång fortfarande efter att jag handlat och gått hem. Jag gick iväg hemifrån i minut 84. 

Idag möter Degerfors AIK hemma. Degerfors ligger på kvalplats, trea från slutet. AIK kan gå upp som tvåa vid vinst, på samma poäng som Djurgården. Jag håller på Degerfors.
- Hercules723
- Hafniummedlem
AIK har två avstängningar. Jag har chansspelat ett kryss. AIK har hitintills inte varit speciellt starka borta.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Degerfors vann med 2-1 mot AIK. De måste varit taggade efter 3-2 mot Djurgården.
Det är fem matcher i Allsvenskan i fotboll idag. Bland annat möts AIK och Djurgården i en intressant match. Mitt IFK Norrköping tar emot Hammarby på Parken. Tre poäng känns som ett måste, men det blir tufft, Hammarby är ett bra lag. Fast det finns inga enkla matcher i Allsvenskan.
Kollar Paris Roubaix gravelcykellopp på Eurosport. De är leriga så de ser ut som mountainbikers. Gött att landsvägscyklister oxå får skita ner sig nån gång
Zlatan fyller 40 år idag.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag gjorde ett nytt försök att beställa en tröja från Carl Zeiss Jena igår. Hoppas det lyckades.
Sverige vann med tre mål mot noll i landskampen mot Kosovo. Det var viktiga poäng och kanse slutar man tvåa i gruppen. Men då krävs nog seger mot Grekland veckan som kommer.