Första två veckorna på konstskolan.
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Första två veckorna på konstskolan.
De första två veckorna på konstskolan har gått väldigt bra! :D
Av 9 dagar har jag bara missat en dag, i onsdags eftersom min mage krånglade.
Men även om jag är trött när jag kommer hem så är jag förvånad över hur bra det ändå har gått. Har fortfarande lite problem med ätandet men tror det löser sig snart när jag kommit in i rutin att äta frukost.
Det tråkiga är att jag antagligen kommer få spendera lördagen med att städa lägenheten nu för den ser förskräcklig ut.
Men ska till skolan på söndag igen eftersom det är kulturarvsdagen då och dom gärna ville ha oss från konstskolan där då. Så ska arbeta med något eget en stund då. :)
Men kortsagt, det går bra och jag är faktiskt riktigt glad över hur bra det gått hittills! :D
Av 9 dagar har jag bara missat en dag, i onsdags eftersom min mage krånglade.
Men även om jag är trött när jag kommer hem så är jag förvånad över hur bra det ändå har gått. Har fortfarande lite problem med ätandet men tror det löser sig snart när jag kommit in i rutin att äta frukost.
Det tråkiga är att jag antagligen kommer få spendera lördagen med att städa lägenheten nu för den ser förskräcklig ut.
Men ska till skolan på söndag igen eftersom det är kulturarvsdagen då och dom gärna ville ha oss från konstskolan där då. Så ska arbeta med något eget en stund då. :)
Men kortsagt, det går bra och jag är faktiskt riktigt glad över hur bra det gått hittills! :D
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Re: Första två veckorna på konstskolan.
Det passar dig med konststudier.
Roligt att läsa Mrsearlgray! :D
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Geta: Ja jag tror det med! Tror det var en bra start till något också inför framtiden vad det nu skulle bli. :)
Krokus: Tack! :)
Krokus: Tack! :)
- Hercules723
- Hafniummedlem
Du kan sälja konst. Jag köper! ;)mrsearlgray wrote: ↑06 Sep 2024, 13:15 Geta: Ja jag tror det med! Tror det var en bra start till något också inför framtiden vad det nu skulle bli. :)
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Haha ja kanske. ;) Nej men har gått i tankarna på att bli illustratör kanske och frilansa. :)Hercules723 wrote: ↑06 Sep 2024, 22:13Du kan sälja konst. Jag köper! ;)mrsearlgray wrote: ↑06 Sep 2024, 13:15 Geta: Ja jag tror det med! Tror det var en bra start till något också inför framtiden vad det nu skulle bli. :)
- Hercules723
- Hafniummedlem
Coolt! Det skulle jag också vilja vara, men jag är för dålig. Har ingen konstnärlig ådra alls.mrsearlgray wrote: ↑07 Sep 2024, 06:57Haha ja kanske. ;) Nej men har gått i tankarna på att bli illustratör kanske och frilansa. :)Hercules723 wrote: ↑06 Sep 2024, 22:13Du kan sälja konst. Jag köper! ;)mrsearlgray wrote: ↑06 Sep 2024, 13:15 Geta: Ja jag tror det med! Tror det var en bra start till något också inför framtiden vad det nu skulle bli. :)

- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Äsch! Nästan allt går att träna fram. :)Hercules723 wrote: ↑07 Sep 2024, 07:53Coolt! Det skulle jag också vilja vara, men jag är för dålig. Har ingen konstnärlig ådra alls.mrsearlgray wrote: ↑07 Sep 2024, 06:57Haha ja kanske. ;) Nej men har gått i tankarna på att bli illustratör kanske och frilansa. :)![]()
- Hercules723
- Hafniummedlem
Nja, tror det vore svårt för mig.mrsearlgray wrote: ↑07 Sep 2024, 07:58Äsch! Nästan allt går att träna fram. :)Hercules723 wrote: ↑07 Sep 2024, 07:53Coolt! Det skulle jag också vilja vara, men jag är för dålig. Har ingen konstnärlig ådra alls.mrsearlgray wrote: ↑07 Sep 2024, 06:57
Haha ja kanske. ;) Nej men har gått i tankarna på att bli illustratör kanske och frilansa. :)![]()

- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Du får testa? :) Ibland kan det vara kul med utmaningar också, i veckan fick vi göra flera utmaningar, ville nästan gråta varje gång men det blev bra tillslut.Hercules723 wrote: ↑07 Sep 2024, 08:17Nja, tror det vore svårt för mig.mrsearlgray wrote: ↑07 Sep 2024, 07:58Äsch! Nästan allt går att träna fram. :)Hercules723 wrote: ↑07 Sep 2024, 07:53 Coolt! Det skulle jag också vilja vara, men jag är för dålig. Har ingen konstnärlig ådra alls.![]()
![]()

- Hercules723
- Hafniummedlem
Haha. Ja, men du har ju talang har jag sett. Jag målar som en treåring ungefär.mrsearlgray wrote: ↑07 Sep 2024, 08:20Du får testa? :) Ibland kan det vara kul med utmaningar också, i veckan fick vi göra flera utmaningar, ville nästan gråta varje gång men det blev bra tillslut.![]()

- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Det gjorde jag i början också. ;)Hercules723 wrote: ↑07 Sep 2024, 08:22Haha. Ja, men du har ju talang har jag sett. Jag målar som en treåring ungefär.mrsearlgray wrote: ↑07 Sep 2024, 08:20Du får testa? :) Ibland kan det vara kul med utmaningar också, i veckan fick vi göra flera utmaningar, ville nästan gråta varje gång men det blev bra tillslut.![]()
![]()