Rökning
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Rökning
Rökte en cigg när jag kom hem eftersom jag är så uppgiven över målningen jag gör...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Vad synd, mrsearlgray. Köpte du ett helt paket?
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Har prövat LD stark, den var god, men två på en gång är för mycket, slöseri
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ser man på, mrsearlgray. Lägg cigaretterna i kylskåpet så håller de sig fräscha längre. I vanlig ordning rökte jag alldeles för mycket när jag var på mötesplatsen.
Idag har jag förutom ett besök i mataffären bara varit hemma. Det har inte blivit något rökt idag, det känns bra.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Köpte ett ciggpaket i fredags, mest för att se om det smakade bättre än dom som legat hemma, 75kr kostade det!! :x
Allt går efter planerna. Jag har bara varit till affären, förutom idag då det blev en innesittardag, Därmed har jag inget rökt sedan i torsdags, då jag fått som vana att inget röka när jag är hemma.
Idag blev det nog en sex cigaretter på mötesplatsen. Har en kvar i paketet. Jag försöker lägga band på mig, men det är svårt.
Igår rökte jag två cigaretter, till och från mataffären. Idag inga än så länge. Börjar känna ett oöverstigligt sug.
Det var fasligt vad jag är röksugen. Men jag vägrar att röka när jag är hemma. Min kropp borde ha lärt sig detta nu, tycker jag. Jag snusar för glatta livet, men tänker på hur gott det vore med ett bloss. Idag blir det inget rökt och hör sen.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Har tagit slut på vape imorse men har inte haft så mycket sug ändå. Skönt, kanske slipper köpa flera då.