Biden vs Trump
Moderator: Moderator 1
Re: Biden vs Trump
Ja men Hilary Clinton ligger flera år bakåt i tiden. Så långsura tror jag inte att folk är. Nu säger Göran Rosenberg i Efter fem att Trumprörelsen är en sekt. Det skulle förklara det sneda perspektivet.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag tror att Trumps väljare vill knäppa eliten på näsan.
Var det Bidens fel äggen gick upp i pris? Isf får jag rösta på Trump. Vill inte ha dyrare ägg. 

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Äggen blir nog detta valets huvudfråga 

"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nu har Trump orsakat kaos igen. Hans uttalande om invandrare som äter husdjur ställer till en stor röra i Springfield, Ohio där nu undantagstillstånd råder. Det är Trumps fans som bombhotat staden.
Eftersom Trump vet att hans fans tar honom på orden, och de inte drar sig för våld, så borde han verkligen vara mer försiktig med vad han ljuger om. Men han är ju helt ansvarslös. Så omogen.
Är man omogen vis hans ålder finns det inget hopp om bättring.
Eftersom Trump vet att hans fans tar honom på orden, och de inte drar sig för våld, så borde han verkligen vara mer försiktig med vad han ljuger om. Men han är ju helt ansvarslös. Så omogen.
Är man omogen vis hans ålder finns det inget hopp om bättring.
Trump är en trickster. Han håller sig inte till spelreglerna.
Nä psykopater tycker att alla ska följa reglerna utom dom själva.
Jag tror inte Trump är en psykopat. Däremot har han ett gigantiskt ego, vilket i sig inte är jättebra. Putin är nog psykopat.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Trump är narcissistisk och korkad och Putin har blivit maktgalen och paranoid tror jag.
Jag gillade Putin i början, efter Boris Jeltsin, trodde han skulle göra Ryssland till en stark demokrati med god sammanhållning med resten av världen. Sen började han med att göra om lagen så att han lagligt kan sitta allt längre tid. Som i USA har de ju att man max får vara president i 8 år, för att förhindra korruption, o det är just vad som hände med Ryssland o Putin.
Jag gillade Putin i början, efter Boris Jeltsin, trodde han skulle göra Ryssland till en stark demokrati med god sammanhållning med resten av världen. Sen började han med att göra om lagen så att han lagligt kan sitta allt längre tid. Som i USA har de ju att man max får vara president i 8 år, för att förhindra korruption, o det är just vad som hände med Ryssland o Putin.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/