Slasktråden

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Re: Slasktråden

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 01 Sep 2024, 21:01 Jag har inte klippt mig sedan december 2021. Då förstår ni kanske hur jag ser ut idag. Allt jag behöver är att ta bussen till frisören. Tror den bara går två gånger i timman och tar en tidig buss, så jag inte kommer för sent.
Har du hår ner till knäna?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Nej, inte riktigt. Men skulle kunna ha tofs.
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Måste komma ihåg mitt paket Victoza imorrn! Har i kylen!
In a world where you can be anything, be kind.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Jag skulle återbesöka en tråd jag precis skrivit i, men hittar den inte. Det var två historier om när jag blivit stoppad av polisen.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Jag har beställt klipptid till måndag eftermiddag. Nu ska jag bli fin igen.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Jag fundera på att gå på fotvård. Går dit med kompisen och bokar en tid. Han går själv dit och det är hans förvaltares fru och en till som jobbar där. Behöver främst hjälp med att klippa stortånaglarna, de är som långa klor. Säljer apoteken nagelklippare? Fick låna en sådan som inlagd nu senast, men eftersom nageln är halvcirkelformad fick jag inte in den i klipparen.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Glad att tågen går här genom stan, så jag kan fortsätta med "trainspotting". Vagnarna har oftast någon text på sig. Typ "På rätt väg". Det uppmuntrar mig.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Bilen står nu parkerad med halv tank i mammas garage. Jag tänker inte köra mer. Får ta Ikea vid nåt annat tillfälle. Det har varit jobbigt att köra. Men nu är det över.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Jag skulle köpa snus i mataffären. De bygger om vid kassorna och kylskåpen med snus är låsta. Du får trycka först sa den manliga bodknodden. Jag tryckte och hela skåpet åkte bakåt, men ramlade som tur var inte. Tror kylskåpen stod på pallar.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Min telefon ringde, nytt nummer. Jag svarade men ingen var där. Sedan fick jag SMS om att en granne i porten bredvid var utlåst och ville komma in. Han hade googlat på adressen och ringde först en annan person, sedan mig. Tur att man har sena vanor. Detta hände precis nu.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Jag ska sluta köpa Marabous chokladkakor. Det slutar alltid med att jag blir illamående efter en hel sådan. Känner av det nu när jag har tryckt i mig en hel.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Det finns 100 grams varianter.
Post Reply