Hur psykiskt sjuk anser du dig vara?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur psykiskt sjuk anser du dig vara?
Hej Koi, det var ett tag sedan sist du var inloggad!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Har jobbig så kallad föreställning i botten.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Ja. Varit stressad. Stressad fast jag inte gjort nåt. Hinner inte med saker och jag ”glömde bort” viska. Jag har tänkt att jag ska logga in men sen när jag går till surfappen så minns jag inte vad jag skulle göra.
Målningen är själens spegel
Oj! Är du fortfarande sjukskriven?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag? Ja. Till sista december just nu. Har fått sysselsättning. Ska jobba upp timmarna på det och sen kanske få praktik. Går just nu 2 gånger i veckan. 3 timmar per gång
Nej. Men man kan i viss mån lära sig tekniker.
In a world where you can be anything, be kind.
Just nu en fyra. Jag är betydligt mer defekt än de andra på jobbet, men jag har å andra sidan god sjukdomsinsikt. Märk väl detta är när jag inte har symtom. Jag har ju Asperger och adhd ockdå, men det är ju stabila funktionshinder. Schizoaffektiv är mycket mer handikappande för mig.
Anser mig vara en högfungerande person med psykisk sjukdom. Men jag kan inte släppa mina ljuvligaste symptom. Som alldeles nyss jag fick denna uppmuntran:

- Attachments
-
- 20241127_190528.jpg (3.45 MiB) Viewed 1864 times
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Är i remission.
Det växlar. Men jag har fortfarande kontroll.
Jag är deppig. Men inte sjuk nog för psykakuten. För tillfället sex. Katten har försvunnit och hunden har inte dykt upp? :(
Anser att jag är ganska frisk men vissa envisa grandiosa föreställningar pockar på min uppmärksamhet sen några veckor tillbaka. Jag är en historisk nyckel.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)