Nissegossens dospåsar

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Admin1

Nissegossens dospåsar

Post by Admin1 »

Nissegossen dospåsen kanske var felförpackad så maskinen missade en tablett. Nu brukar dospåsarna avsynas, men det kan bli miss där också. Inte säkert att hemtjänsten stulit en tablett. Verkar för futtigt med bara en tablett.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Nissegossens dospåsar

Post by Geta »

Den tabletten kan ju ha varit precis vad som helst. Alla piller ser likadana ut men har lite olika storlekar.
Admin1

Post by Admin1 »

Jag tror inte Nissegossens två doser är stulna. Det står väl på påsarna vad de innehåller och en quetiapin tablett eller en Akineton tablett är inte begärliga för en missbrukare. De vill ha andra mediciner och större mängder än enstaka tabletter.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Jag vet med mig att fel kan begås av både mig själv och andra. Tabletterna, ser för närvarande likadana ut, men 3 st utav morgonmedicinen och 2 st utav kvällsdosen. Före jag skulle ta kvällsdosen rev jag av 2 påsar, när jag vände påsarna såg jag 3 tabletter, där det borde vara 2 st tabletter och det var morgondosen dagen efter. 2 st påsar är borta, som tur är har jag sovit på mindre dos än jag skall ta för att sova så jag återställer tull full styrka i morgon

En som letar tabletter tar vad den tror finns till kvällen och bara tar dem utan att se vad det är för något, finns inte tid att titta efter, risken för upptäckt är för stor
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Admin1

Post by Admin1 »

En dospåse hade alltså en tablett för lite och sedan fattades 2 dospåsar för två olika dostillfällen. Föreslår att du granskar resten av dosrullen och att alla doser och tabletter finns där. Nästa dosrulle du får granska direkt att allt finns med.
Admin1

Post by Admin1 »

Läste fel. En dospåse hade alltså en tablett för mycket. Det tyder på fel i dosmaskinen, som lade i en tablett för mycket i påsen. Om dosmaskinen lägger i fel antal tabletter kan den väl kanske göra andra fel, som hoppa över påsar.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Admin1 wrote: 03 Oct 2024, 16:39 Läste fel. En dospåse hade alltså en tablett för mycket. Det tyder på fel i dosmaskinen, som lade i en tablett för mycket i påsen. Om dosmaskinen lägger i fel antal tabletter kan den väl kanske göra andra fel, som hoppa över påsar.
Låter rimligt.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Nissegìossen

Hammockspeçialissten3234k

Post by Nissegìossen »

Hej liggeerr på östra skriverr på mobilen svåärt fötr mig der inte bra psykläksee viyfligeinye lägga in mign nye lgga iin mig
Admin1

Post by Admin1 »

Undrat varför du inte skrivit på 2 dagar. Du är alltså på Östra Sjukhus och skall bli inlagd på psyket. Vad har hänt som orsakat detta?
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Krya på dig Nisse!
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Skönt att du hör av dig, Nisse!
mrsearlgray