Tacksamhet
Moderator: Moderator 1
Tacksamhet
Det finns mycket vi borde vara tacksamma för.
Vad är du tacksam för?
Jag är tacksam för min lägenhet som jag älskar.
Gröna växter
Böcker
Vad är du tacksam för?
Jag är tacksam för min lägenhet som jag älskar.
Gröna växter
Böcker
In a world where you can be anything, be kind.
Re: Tacksamhet
Tacksam att jag kan hålla modet uppe och känna mig glad trots att jag är väldigt ensam.
Att jag har pengar till hyra och mat är också bra.
Att jag har pengar till hyra och mat är också bra.
Tacksam att jag har min lilla vovvetjej som håller mig sällskap dygnet runt. Tacksam för min nya lägenhet.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag är tacksam att hösten är så vacker
In a world where you can be anything, be kind.
Jag är tacksam för min nya rödglänsande rollator och för mina radioapparater. För bussarna som går här. För min syster som håller kontakt med mig. För katten som jag får träffa då och då. För duschen med varmt vatten. Och mycket mer.
Jag är tacksam att jag klarat mig från cancer och hjärnblödning. Mamma fick cancer vid 40 års ålder och pappa hjärnblödning när han var femtio. Det finns i släkten då, med andra ord.
Tacksam för stödet jag fått från vården. Tacksam för att jag har ett bra jobb och att jag har sjukersättning. Tacksam för bra chefer, för familj och vänner och för att Sverige inte är i krig.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Tacksam för en god frukost. Cheddarost på brödet och gott kaffe.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Tacksam att jag vaknat idag också. Är i 70 årsåldern.
Tacksam över att jag lyckades övertala min hund att komma tillbaka till mig, efter att han hade jagat en katt. Han var okopplad. 

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
D jag behöver och att jag léver1RÄ tqckßåm för aþþ jåg får den vå
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com