Nice.
Paket!
Moderator: Moderator 1
Re: Paket!
Jag ska inte ha vapen. Lämnade in det och Psyk skrev till Hemvärnet när jag var inlagd på psykos, så åkte jag ut från en dag till nästa och skulle med språng lämna in samtliga pinaler. Hatkärlek. Mycket ångest och osäkerhet. Men så himla min grej. Soldat är jag i själ och hjärta.KatastrofLasse wrote: ↑09 Oct 2024, 21:28Nice.
In a world where you can be anything, be kind.
-
- Niobmedlem
Ja det var tråkigt när du trivdes bra med det
Ja, jag har inte bil heller, så det var också del i beslutet. Krångligt behöva låna bil på kort varsel, speciellt när man aldrig vet om man ska vara borta två timmar eller en vecka… ;)
Två paket i appen. Kläder från Zizzi och ett paket med kristna saker (krimskrams) som inte får plats i brevlådan. Tre kaffemuggar och lite smågrejer, tex en liten necessär till mina mannakorn-bilder med Bibelcitat på. :)
Popcornsalt på väg. :D

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Intressant med popcornkrydda, smörsmak är inte fel.
Ny personlig almanacka utanför dörren i morse :)
- Attachments
-
- IMG_2602.jpeg (65.1 KiB) Viewed 284 times
Väntar på paket från Kina jag med. Men jag köper varorna från svenska sajter som Fyndiq och Cdon.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Det är verkligen bra att du kan jobba som du gör MsTibbs!
Ja vi annars kan jag ju inte köpa… ;) nej är glad jag är nästan normal från fysiska och är inte för uppvarvad!
- Hercules723
- Hafniummedlem
En gång behövde jag vänta sex veckor innan paket kom från Kina, det var via Amazon. Men det var innan "Amazon.se"
Idag väntar jag paket från Clas Ohlson, med bara prylar jag behöver för att "vara på banan"