När var du inlagd?
Moderator: Moderator 1
Re: När var du inlagd?
Är Nissegossen kvar på sjukhuset? Han som byggde på en så fin svit utan inläggningar. När var det han blev inlagd?
En kväll fick Nisse skyndsamt bege sig till akuten på Östra sjukhuset. Hans kaliumvärden var inte bra. Det var för en vecka sedan.
Det är alltså somatisk sjukdom? inget psykiskt då, eller?
Både och tror jag.
Jag kan inte låta bli att dra lite på munnen när jag läser hans postningar från telefonen. Han skriver snudd på lika illa som jag gör från telefonen. Darriga händer och dålig syn skyller jag på.
Men både du och Nissegossen skriver inte så illa, när ni kommit ut från sjukhuset.
Nej, inte riktigt lika illa. Men mitt tangentbord krånglar. Jag har spillt mat på A-knappen och den bokstaven slinker med när jag trycker på en angränsande knapp. Sedan fungerar inte space-knappen som den ska, så jag får alltid korrekturläsa det jag skrivit innan publicering.
Jag korrekturläser också det jag skriver på Viska.
Nissegossen ligger väl inte på akuten? Fast något fel måste det vara på honom om han fortfarande vårdas. Hoppas inte det är psykiskt utan en lättare åkomma.
Nisse ska ligga på MAVA.
Jag var inlagd på Psyk senast för sju år sen.
In a world where you can be anything, be kind.
2015 senast.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master